loading...
دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده گندمی
بازدید : 16 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده گندمی


دانلود آهنگ جدیدمحسن ابراهیم زاده به نام گندمی
دانلود آهنگ جدید و زیبای محسن ابراهیم زاده به نام گندمی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محسن ابراهیم زاده به نام گندمی متن آهنگ
تکست آهنگ گندمی از محسن ابراهیم زاده
Download New Music By Mohsen Ebrahimzadeh Called gandomi
Download New Song By Mohsen Ebrahimzadeh - gandomi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohsen Ebrahimzadeh gandomi
متن آهنگ محسن ابراهیم زاده گندمی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان گندمی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohsen Ebrahimzadeh Adında gandomi
Şarkı Sözleri gandomi itibaren Mohsen Ebrahimzadeh
şarkı indir gandomi - Mohsen Ebrahimzadeh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir gandomi - Mohsen Ebrahimzadeh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام گندمی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام گندمی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید گندمی - محسن ابراهیم زاده

Yeni şarkı indir Mohsen Ebrahimzadeh Adında gandomi

Şarkı Sözleri gandomi itibaren Mohsen Ebrahimzadeh



تو که پیش منی غم راه نداره
Önümde üzgün değilsin
این دل عاشقمو دریا نداره
Sevgilimin bu kalbinin denizsiz
دل از اوناش نیست با هرکی بشینه
Kimseyle oturmak istemiyorlar
آخه دنیا مثل تو دوتا نداره
Ah, dünyanın senin gibi iki tane yok
وسواس من غیرتو بهتر مگه هست واسه من
Kıskançlık konusundaki saplantılarım benim için daha iyi
دلبری یا ترس که شد وسواس من
Korkuyla takıntım
جز دوتا دستات که نیست دست واسه من حساس من
İki el hariç, elim bana karşı hassas
از من بپرس با وجود تو دل من میشه قرص
Bana rağmen sana kalbimde bir hap olup olmadığını sor
بین همه آدمای این شهر جز به تو علاقه مم نمیشه تو
Bu şehrin tüm insanları arasında senin dışında hiçbir ilgi yok
گندمی روی منو حال بی قرار من
Buğday üzerimde
مو پریشون منی تویی تو نگار من
Saçlarım dağınık, sen benim ressamsın
گره ی ابروتو من خریدارم
Abrutu düğümünü aldım
گندمی روی منو آروم و قرار من
Buğday beni sakinleştirir ve beni yere serer

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 829
  • بازدید سال : 8,809
  • بازدید کلی : 87,114
  • کدهای اختصاصی