loading...
دانلود آهنگ محمدرضا گلزار ساحل
بازدید : 11 سه شنبه 27 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار ساحل


دانلود آهنگ جدیدمحمدرضا گلزار به نام ساحل
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمدرضا گلزار به نام ساحل با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمدرضا گلزار به نام ساحل متن آهنگ
تکست آهنگ ساحل از محمدرضا گلزار
Download New Music By Mohammadreza Golzar Called sahel
Download New Song By Mohammadreza Golzar - sahel
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammadreza Golzar sahel
متن آهنگ محمدرضا گلزار ساحل به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان ساحل و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammadreza Golzar Adında sahel
Şarkı Sözleri sahel itibaren Mohammadreza Golzar
şarkı indir sahel - Mohammadreza Golzar Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir sahel - Mohammadreza Golzar kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام ساحل با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام ساحل با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ساحل - محمدرضا گلزار

Yeni şarkı indir Mohammadreza Golzar Adında sahel

Şarkı Sözleri sahel itibaren Mohammadreza Golzar



چی کم گذاشتم واست دلم نداره طاقت
Geride bıraktığım şeye dayanamıyorum
شده این روزا واسم هر ثانیش یه ساعت
Bugünlerde saniyede bir saatim var
بگو بهم چی شد که دلم ازت زود رنجید
Bana kalbime ne olduğunu söyle
دیدم باهاش میخندی حال منو کی فهمید
Onunla gülüşünü gördüm
من بدون تو یه ساحلم که غرق آبه
Sensiz boğulmuş bir plaj
دیگه نمیخوریم بهم اینم جوابت
Artık sığmıyoruz
بیا بگو میخوام تورو بازم دوباره
Diyelim ki seni tekrar istiyorum
اگه روی لبای من دوباره خنده نیست
Beni tekrar güldürmezse
اگه قیدتو زدم با چشمای خیس
Islak gözlerle vurursam
اگه عاشقت شدم یکم منو ببین ببین
Eğer seversem bana biraz bak
چی فکر کردی با خودت میگی دورم از این آدما پره
Kendinize ne söylediğinizi düşünüyorsunuz, bu insanlardan korkmuyorum
چی فکر کردی با خودت ببین ادا اطفارات بیخوده
Kendinle ne yapmayı düşündün?
میری و میخوری یه روزی از همه ضربه
Gidip bir gün herkesin vuracağı yer
ولی اون روزه که دلم ازت کند دل
Ama seni özlediğim gün
بازم بده شدم من بدتر از قبل
Geri ver, öncekinden daha kötüyüm
بازم که تو بردی منم شکستم
Yine sen kazandın ben de kırdım
یه روزم که نبودی شده جهنم
Bir gün cehenneme gitmedin
من لجبارم ولی تو بدتر از من
İnatçıyım, ama benden daha kötüsün

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 513
  • بازدید ماه : 1,016
  • بازدید سال : 8,996
  • بازدید کلی : 87,301
  • کدهای اختصاصی