loading...
دانلود آهنگ بابک جهانبخش پایان تازه
بازدید : 14 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ بابک جهانبخش پایان تازه


دانلود آهنگ جدیدبابک جهانبخش به نام پایان تازه
دانلود آهنگ جدید و زیبای بابک جهانبخش به نام پایان تازه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
بابک جهانبخش به نام پایان تازه متن آهنگ
تکست آهنگ پایان تازه از بابک جهانبخش
Download New Music By Babak Jahanbakhsh Called Payane Taze
Download New Song By Babak Jahanbakhsh - Payane Taze
With Text And Direct Links
Lyrics Music Babak Jahanbakhsh Payane Taze
متن آهنگ بابک جهانبخش پایان تازه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان پایان تازه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Babak Jahanbakhsh Adında Payane Taze
Şarkı Sözleri Payane Taze itibaren Babak Jahanbakhsh
şarkı indir Payane Taze - Babak Jahanbakhsh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Payane Taze - Babak Jahanbakhsh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام پایان تازه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام پایان تازه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید پایان تازه - بابک جهانبخش

Yeni şarkı indir Babak Jahanbakhsh Adında Payane Taze

Şarkı Sözleri Payane Taze itibaren Babak Jahanbakhsh



خالی نمیشم از غمی که حق من نیست روزی هزار بار مردم و غم هام نمردن
Benim hakkım olmayan kederden kurtulmayacağım
این گریه ها کهنه ی بی وقفه ی من انگار از تاثیر هیچ بوی نبردن
Bu eski moda ağlamamın bir etkisi yok gibi görünüyor
یه عمره از دور منو دریا میبینن اما درونم چیزی جز سراب و غم نیست
Beni ömür boyu denizde görüyorlar, ama içimde serap ve üzüntüden başka bir şey yok
من از خودم گلایه دارم دردم اینجاست این زندگی چیزی که من میخواستم نیست
Kendi kendime acımın burada olduğunu şikayet ediyorum, bu hayat istediğim şey değil
از من فقط یه اسم مونده و یه سایه اما میدونم هیشکی جز من متهم نیست
Sadece bir ismim ve bir gölgüm kaldı, ama biliyorum ki benden başka kimsenin suçlanmadığını
این اعتراف آغاز یک پایان تازس این زندگی چیزی که من میخواستم نیست
Bu itiraf, bu yaşamın sonunun başlangıcı değil, istediğim şey
این زندگی چیزی که من میخواستم نیست این فاجعه دائم داره تکرار میشه
Bu yaşam olmasını istediğim gibi değil, bu sürekli trajedi tekrarlanıyor
پنجره ای که رو به دیوار باشه هر روز بعد از یه مدت از خودش بیزار میشه
Duvara bakan bir pencere her gün bir süreliğine kendini tikiyor
مثل یه پروانه که و
Bir kelebek gibi ve
بستس به پیلش شاید نمیخواستم به دنیا پا بذارم
Hücresine bağlı olarak dünyaya girmek istememiş olabilirim
مثل یه ماهی که پر از وحشت آبه روزای خیلی سختیو در پیش دارم
Korku dolu bir ay gibi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 1,341
  • بازدید سال : 9,321
  • بازدید کلی : 87,626
  • کدهای اختصاصی