loading...
دانلود آهنگ شایان دلم تنگه
بازدید : 25 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ شایان دلم تنگه


دانلود آهنگ جدیدشایان به نام دلم تنگه
دانلود آهنگ جدید و زیبای شایان به نام دلم تنگه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
شایان به نام دلم تنگه متن آهنگ
تکست آهنگ دلم تنگه از شایان
Download New Music By Shaian Called Delam Tange
Download New Song By Shaian - Delam Tange
With Text And Direct Links
Lyrics Music Shaian Delam Tange
متن آهنگ شایان دلم تنگه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلم تنگه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Shaian Adında Delam Tange
Şarkı Sözleri Delam Tange itibaren Shaian
şarkı indir Delam Tange - Shaian Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Delam Tange - Shaian kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید شایان به نام دلم تنگه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید شایان به نام دلم تنگه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلم تنگه - شایان

Yeni şarkı indir Shaian Adında Delam Tange

Şarkı Sözleri Delam Tange itibaren Shaian



دلم تنگه چون دلت مثه سنگه با غرورت میجنگه
Seni özlüyorum çünkü kalbin gururla savaşıyor
حسه دیگه کم رنگه میدونی نباشی چشام هست
Solgun olup olmadığınızı bilmiyorum
دیگه اصن نیس فصل من میشه پاییز
Artık benim sezonum değil, sonbahar
شدم دلتنگ واسه پرسه زدنامون شبا تا صبح توو خیابون
Sabaha kadar sokakta dolaşmayı özledim
صدای خنده هامون منو تو زیر بارون منو تو زیر بارون
Kahkahalarımızın sesi beni yağmurun altına, beni yağmurun altına sokuyor
شدم دلتنگ واسه برق توی چشمات گرمایی که داشت دستات
Sıcak gözlerindeki elektriği kaçırdım
شیرینی حرفات واسه ی تو و دنیات واسه ی تو و دنیات
Siz ve dünyalar için kelimelerin tatlılığı Siz ve dünyalar için tatlılık
دیگه هیشکی نمیتونه بیاد جات دل من تو رو میخاد زندگیم رفته بر باد
Artık aklıma hiçbir şey gelmiyor, kalbim seni istiyor, hayatım gitti
چیشد اون که میگفت که دوسم داره منو تنها نمیزاره واسم بیقراره
Beni sevdiğini söyleyen şey nedir, beni yalnız bırakmıyor ve huzursuzum
صدای خندیدنامون منو تو زیر بارون منو تو زیر بارون
Gülüşümüzün sesi beni yağmurda, beni yağmurda yapıyor

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 341
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 437
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 552
  • بازدید ماه : 1,745
  • بازدید سال : 9,725
  • بازدید کلی : 88,030
  • کدهای اختصاصی