loading...
دانلود آهنگ میثم خواجه وندی نبض قلب من
بازدید : 18 پنجشنبه 29 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ میثم خواجه وندی نبض قلب من


دانلود آهنگ جدیدمیثم خواجه وندی به نام نبض قلب من
دانلود آهنگ جدید و زیبای میثم خواجه وندی به نام نبض قلب من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
میثم خواجه وندی به نام نبض قلب من متن آهنگ
تکست آهنگ نبض قلب من از میثم خواجه وندی
Download New Music By Meysam Khajevandi Called Nabze Ghalbe Man
Download New Song By Meysam Khajevandi - Nabze Ghalbe Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Meysam Khajevandi Nabze Ghalbe Man
متن آهنگ میثم خواجه وندی نبض قلب من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان نبض قلب من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Meysam Khajevandi Adında Nabze Ghalbe Man
Şarkı Sözleri Nabze Ghalbe Man itibaren Meysam Khajevandi
şarkı indir Nabze Ghalbe Man - Meysam Khajevandi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Nabze Ghalbe Man - Meysam Khajevandi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید میثم خواجه وندی به نام نبض قلب من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید میثم خواجه وندی به نام نبض قلب من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید نبض قلب من - میثم خواجه وندی

Yeni şarkı indir Meysam Khajevandi Adında Nabze Ghalbe Man

Şarkı Sözleri Nabze Ghalbe Man itibaren Meysam Khajevandi



تو چشمات یه حسه نباشی قلب من بی تو میمیره
Gözlerinde sarsıntı olma, kalbim sensiz ölür  
بخوام من نمیشه جای تو رو تو قلب من هیشکی بگیره
Keşke kalbimdeki yerini alamam  
از منو این دلم نرو ساده رد نشو
Bu basit menüyü kaçırmayın  
بگو موندی نبض قلب من
Kalbimin Nabzı Söyle  
من دیکه چشمام و بستم زیر بارون نشستم
Yağmur altında gözlerimin altında oturdum ve gözlerimi kapattım  
ببین عاشقت شدم
Bak, sana aşık oldum  
من بی تو آروم ندارم جز تو کی و دارم
Ne zaman ve ne olduğum dışında seninle hiç huzurum yok  
عاشقت شدم
Sana aşık oldum  
تو کلی خاطره داری باهام همچیت و که ریختی به پام
Benim çok fazla anın var ve beni şımartacaksın  
تو بارون این شبایی نم شرجی ساحل هایی نگو نه
Bu yağmurlu gecede plaj demeyin  
هیچی نمیشه ..
Hiçbir şey ..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 341
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 436
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 551
  • بازدید ماه : 1,744
  • بازدید سال : 9,724
  • بازدید کلی : 88,029
  • کدهای اختصاصی