loading...
دانلود آهنگ احمد سولو آسون
بازدید : 29 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ احمد سولو آسون


دانلود آهنگ جدیداحمد سولو به نام آسون
دانلود آهنگ جدید و زیبای احمد سولو به نام آسون با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
احمد سولو به نام آسون متن آهنگ
تکست آهنگ آسون از احمد سولو
Download New Music By Ahmad Solo Called asoon
Download New Song By Ahmad Solo - asoon
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ahmad Solo asoon
متن آهنگ احمد سولو آسون به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان آسون و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ahmad Solo Adında asoon
Şarkı Sözleri asoon itibaren Ahmad Solo
şarkı indir asoon - Ahmad Solo Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir asoon - Ahmad Solo kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام آسون با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام آسون با کیفیت 128

متن آهنگ جدید آسون - احمد سولو

Yeni şarkı indir Ahmad Solo Adında asoon

Şarkı Sözleri asoon itibaren Ahmad Solo



آسون تر از چیزی که فکرشو کنی میرم آره میرم
Söylemesi yapmaktan daha kolay, evet
آخر عشقی که ساختی توی خیالتم دیدم آره دیدم
Aklımda yaptığınız son aşkı gördüm, evet, gördüm
تو همیشه وسطش جا میزدی به نظر راه اومدی
Her zaman ortasındaymış gibi görünüyorsun
ولی بن بستی که ساختی رو ندیدی
Ama yapıyı görmedin
ابر شدم ماه شدی خواب و بیداریم شدی
Bir bulut oldum, aylarca uyuyakaldın ve uyandın
تو رو پوشوندمت هیچ جا رو نبینی
Sen örtüsün, hiçbir yer görmüyorsun
لعنتی چیکار کردی با خودت با من
Kahretsin benimle kendine ne yaptın?
من میخوام همیشه مراقبت باشم
Her zaman dikkatli olmak istiyorum
من هنوز رو صدات نقطه ضعف دارم
Hala zayıf seslerim var
هی چی شد که کارمون به اینجا کشید
Hey, arabamız buraya çekildiğinde ne oldu?
یه دیقه چیزی نگو د یه لحظه آروم بگیر
Bir an için bir şey söyleme, bir an için sakin ol
نه نذار برم جلو رامو بگیر از رفتن بیزارم
Hayır, bırak gidip Ramo'dan nefret etmeme izin ver
از خودم کم میشم هی تو خودم غرق میشم هی
Kendimi kaybediyorum, kendimi boğuyorum
یه دیوونه که هی با خودش میخنده
Kendisiyle gülen bir deli
خنده هام تلخ میشن هی اشک تو چشام
Gülüşüm acı, göz yaşlarım gözlerimde
جمع میشن هی من دو قطبی رو کسی نمیفهمه
Topla, hey, kimse bipolarliği anlamıyor
کوتاهی از من بود زندگیمو گذاشتم اما برای تو کم بود
Hayatımı bir süreliğine bıraktım ama senin için çok küçüktü
خودت میدیدی آخر این رابطه جنگ بود
Bu ilişkinin sonunun savaş olduğunu kendiniz gördünüz
دلت نمیخواست ولی خب جنس تو از سنگ بود
İstemedin, ama cinsiyetin taştan yapıldı
وجودتو حس نمیکردم کوتاهی از من بود
Benden kısa olduğunu hissetmedim
بیا کنارم بشین دوباره دستامو بگیر
Gel yanımda otur ve tekrar ellerimi tut
نذار که اینجوری برم جلو رامو بگیر
Böyle gitmeme izin verme
بیا چشامو ببین دوباره باز عاشق بشیم
Bakalım ve tekrar aşık olalım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 829
  • بازدید ماه : 2,022
  • بازدید سال : 10,002
  • بازدید کلی : 88,307
  • کدهای اختصاصی