loading...
دانلود آهنگ محمد رضا فریدونی آره
بازدید : 17 چهارشنبه 13 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد رضا فریدونی آره


دانلود آهنگ جدیدمحمد رضا فریدونی به نام آره
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد رضا فریدونی به نام آره با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد رضا فریدونی به نام آره متن آهنگ
تکست آهنگ آره از محمد رضا فریدونی
Download New Music By Mohammad Reza Fereydooni Called Are
Download New Song By Mohammad Reza Fereydooni - Are
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Reza Fereydooni Are
متن آهنگ محمد رضا فریدونی آره به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان آره و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammad Reza Fereydooni Adında Are
Şarkı Sözleri Are itibaren Mohammad Reza Fereydooni
şarkı indir Are - Mohammad Reza Fereydooni Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Are - Mohammad Reza Fereydooni kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد رضا فریدونی به نام آره با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد رضا فریدونی به نام آره با کیفیت 128

متن آهنگ جدید آره - محمد رضا فریدونی

Yeni şarkı indir Mohammad Reza Fereydooni Adında Are

Şarkı Sözleri Are itibaren Mohammad Reza Fereydooni



بال من شدی عشق من تویی توی قلبمی آره تو نفس منی
Sen benim kanatlarımsın aşkım kalbimde evet ruhum
میدونی من دلم واست میره اون نگاه تو خیلی شیرینه
Seni sevdiğimi biliyorsun, bu görünüm çok tatlı
راه میامو تا بخندی برام به همه میگم که میمونی برام
Gülmek için dışarı çıkıyorum herkese kaldığını söylüyorum
تو با دلم میمونی چون عاشقتم میدونی خوب
Benimle kal çünkü beni çok seviyorsun
از پیش من نمیری تو چون تو دلم زندونی تو
Bana önceden gitmiyorsun çünkü beni seviyorsun
بهت میگم عاشقتم بهت میگم دوست دارم
Sana seni sevdiğimi söylüyorum seni seviyorum
بهم بگو تا ته خط میمونی تو پای دلم
Sonuç olarak kalmamı söyle
مگه میشه انقدر همه چی رو رواله آخه چقدر حس بین ما باحاله
Aramızdaki ne kadar havalı olduğuyla ilgili değil mi?
این عاشقی رو به دنیا نمیدم دلتو بردم دیگه پس نمیدم
Artık dünyadaki bu aşktan vazgeçmem

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 855
  • بازدید ماه : 2,048
  • بازدید سال : 10,028
  • بازدید کلی : 88,333
  • کدهای اختصاصی