loading...
دانلود آهنگ اشکان خطیبی دستتو بده من
بازدید : 82 سه شنبه 27 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ اشکان خطیبی دستتو بده من


دانلود آهنگ جدیداشکان خطیبی به نام دستتو بده من
دانلود آهنگ جدید و زیبای اشکان خطیبی به نام دستتو بده من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
اشکان خطیبی به نام دستتو بده من متن آهنگ
تکست آهنگ دستتو بده من از اشکان خطیبی
Download New Music By Ashkan Khatibi Called dasteto bede man
Download New Song By Ashkan Khatibi - dasteto bede man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ashkan Khatibi dasteto bede man
متن آهنگ اشکان خطیبی دستتو بده من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دستتو بده من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ashkan Khatibi Adında dasteto bede man
Şarkı Sözleri dasteto bede man itibaren Ashkan Khatibi
şarkı indir dasteto bede man - Ashkan Khatibi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir dasteto bede man - Ashkan Khatibi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید اشکان خطیبی به نام دستتو بده من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید اشکان خطیبی به نام دستتو بده من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دستتو بده من - اشکان خطیبی

Yeni şarkı indir Ashkan Khatibi Adında dasteto bede man

Şarkı Sözleri dasteto bede man itibaren Ashkan Khatibi



توو طول روز توو دل شب قدم به قدم
Gün boyunca adım adım gidersiniz
با حال بد یا حال خوب رو به شمال و جنوب
Kötü veya iyi bir hediye ile kuzey veya güneyde
با پای لخت رو زمین سفت دندونام به هم چفت
Çıplak ayağımla, dişim birbirine yapıştı
با مشت گره کرده میکنم غم هارو خفت
Yumruğumu kederle ördüm
گرد راه هر کی رسید تک به تک بالامو چید
Herkes bir tane almak için yola çıktı
ولی باز پر در آوردم نوبت منم رسید
Ama yine, benim sıramdı
حالا که پرواز مال منه آواز مال منه
Şimdi uçuşum benim şarkım
حالا که هر چی صحنه و نقش منه صدام میزنه
Şimdi her şey benim sahnem ve rolüm Saddam
تو هم دستتو بده من بده من
Bana da elini ver Bana elini ver
ما صد تا روحیم توو یک تن تو یک تن
Biz yüz ruhuz, birimiz birimiz

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 744
  • بازدید ماه : 1,937
  • بازدید سال : 9,917
  • بازدید کلی : 88,222
  • کدهای اختصاصی