loading...
دانلود آهنگ محمد خسروی مهربان
بازدید : 17 چهارشنبه 28 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد خسروی مهربان


دانلود آهنگ جدیدمحمد خسروی به نام مهربان
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد خسروی به نام مهربان با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد خسروی به نام مهربان متن آهنگ
تکست آهنگ مهربان از محمد خسروی
Download New Music By Mohammad Khosravi Called Mehraban
Download New Song By Mohammad Khosravi - Mehraban
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Khosravi Mehraban
متن آهنگ محمد خسروی مهربان به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان مهربان و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammad Khosravi Adında Mehraban
Şarkı Sözleri Mehraban itibaren Mohammad Khosravi
şarkı indir Mehraban - Mohammad Khosravi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Mehraban - Mohammad Khosravi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد خسروی به نام مهربان با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد خسروی به نام مهربان با کیفیت 128

متن آهنگ جدید مهربان - محمد خسروی

Yeni şarkı indir Mohammad Khosravi Adında Mehraban

Şarkı Sözleri Mehraban itibaren Mohammad Khosravi



دیوانه
çılgın
دل برایم نگذاشت چشمانت
Gözlerini özlemedim
جان به لب آمده از دستانت
Hayatın senin ellerin dışında
ای برای دل من دلدار
Ey kalbim
مهربان جان تو و جان دل من
Senin ruhun ve benim ruhum
تو شدی شمع و پروانه دل من
Sen benim mumum ve kelebeğim ol
تویی درمان دل تب دار
Ateş tedavisinde
مهربان تو بمان نفس و آرام جان
Kendinize karşı nazik olun ve ruhunuzu dinlendirin
این حال مرا از عاشقی بدان
Şimdi bana bir aşıktan haber ver
دیوانه شده ام من
Ben deliyim
مهربان در دلت بگو جا داره دلم واگیر دارد آن نگاهت از تو بیماره دلم
Kalbimde hoşçakal de kalbimin bulaşıcı olduğunu söyle
دریا برای دل من بعد دیدار تو زیبایی ندارد
Ziyaretinizden sonra deniz kalbim için güzel değil
ای کاش که پیراهن تو عطر تو را به هوایم بسپارد
Keşke gömleğinin bana kokusunu vermesini diliyorum
زیبا تر از چشمان تو من در این دنیا ندیدم که ندیدم
Bu dünyada hiç görmediğim gözlerinden daha güzel
خوش طعم تر از شراب عشق تو را نچشیدم نچشیدم
Aşkını tattığım şaraptan daha iyi tatmadım
مهربان تو بمان نفس و آرام جان،این حال مرا از عاشقی بدان
Bana karşı nazik ol, ruh ve ruh, ama beni sev
مهربان در دلت بگو‌ جا داره دلم
Kalbine veda et
واگیر دارد آن نگاهت از تو بیماره دلم دیوانه شده ام من
Bana hastalığım için delirmiş olman bulaşıcıdır

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 305
  • بازدید ماه : 1,498
  • بازدید سال : 9,478
  • بازدید کلی : 87,783
  • کدهای اختصاصی