loading...
دانلود آهنگ علی یاری فریادرس
بازدید : 19 جمعه 01 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی یاری فریادرس


دانلود آهنگ جدیدعلی یاری به نام فریادرس
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی یاری به نام فریادرس با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علی یاری به نام فریادرس متن آهنگ
تکست آهنگ فریادرس از علی یاری
Download New Music By Ali Yari Called Faryadras
Download New Song By Ali Yari - Faryadras
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Yari Faryadras
متن آهنگ علی یاری فریادرس به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان فریادرس و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Yari Adında Faryadras
Şarkı Sözleri Faryadras itibaren Ali Yari
şarkı indir Faryadras - Ali Yari Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Faryadras - Ali Yari kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علی یاری به نام فریادرس با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی یاری به نام فریادرس با کیفیت 128

متن آهنگ جدید فریادرس - علی یاری

Yeni şarkı indir Ali Yari Adında Faryadras

Şarkı Sözleri Faryadras itibaren Ali Yari



در همه دنیا ندارم من کسی
Bütün dünyada kimsem yok
ای خدا مگر تو بفریادم رسی
Ey Tanrım, bağırmazsan
نیمه شب از شهر خود فرارکنم
Memleketimden gece yarısı kaçıyorum
در بلا افتاده دل چکار کنم
Kayıp bir kalpte ne yapmalı
بی نگار خود در دیار خود
Kendi ülkenizdeki ihmalkarlığınız
من غریبم خدا
Ben tanrıya yabancıyım
میکشم ستم ای خدا دلم
Kalbimi incitiyorum tanrım
مانده از من جدا
Denge Benden Ayrıldı
میروم خیمه بصحرا بزنم
Çadır kuracağım
سر به سنگ از غم دنیا بزنم
Üzüntü için taşa gidin
شکوه ها میکنم از دوری او
Onu yüceltiyorum
دل از این غصه به دریا بزنم
Deniz için üzülüyorum
در همه دنیا ندارم من کسی
Bütün dünyada kimsem yok

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 316
  • بازدید ماه : 1,509
  • بازدید سال : 9,489
  • بازدید کلی : 87,794
  • کدهای اختصاصی