loading...
دانلود آهنگ هاشم رمضانی با روی سیاه
بازدید : 19 یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ هاشم رمضانی با روی سیاه


دانلود آهنگ جدیدهاشم رمضانی به نام با روی سیاه
دانلود آهنگ جدید و زیبای هاشم رمضانی به نام با روی سیاه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
هاشم رمضانی به نام با روی سیاه متن آهنگ
تکست آهنگ با روی سیاه از هاشم رمضانی
Download New Music By Hashem Ramezani Called Ba Rooye Siyah
Download New Song By Hashem Ramezani - Ba Rooye Siyah
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hashem Ramezani Ba Rooye Siyah
متن آهنگ هاشم رمضانی با روی سیاه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان با روی سیاه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hashem Ramezani Adında Ba Rooye Siyah
Şarkı Sözleri Ba Rooye Siyah itibaren Hashem Ramezani
şarkı indir Ba Rooye Siyah - Hashem Ramezani Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Ba Rooye Siyah - Hashem Ramezani kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید هاشم رمضانی به نام با روی سیاه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید هاشم رمضانی به نام با روی سیاه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید با روی سیاه - هاشم رمضانی

Yeni şarkı indir Hashem Ramezani Adında Ba Rooye Siyah

Şarkı Sözleri Ba Rooye Siyah itibaren Hashem Ramezani



با روی سیاه با گریه و آه
Gözyaşları ve iç çekimleri olan siyah bir yüzle
از راه اومدم با بار گناه
Günahkâr bir yükle geldim
من خیلی بدم من دیر اومدم
Çok üzgünüm geciktim
دستم رو بگیر من نابلدم
Elimi tut, cahilim
میترسم اگه بخشیده نشم
Korkarım affedilmeyeceğim
درد دلمو من با کی بگم
Kalbim hakkında kiminle konuşabilirim?
کار همه راه میفته اگر
Herkesin çalışması
باشه میدونم من آخر صف
Tamam, geç kaldığımı biliyorum
من حَقّمه که لایق نشدم
Haklı değilim haklıyım
راست ‌راستی درست عاشق نشدم
Dürüst olmak gerekirse, gerçekten aşık olmadım
من حَقّمه که عاشق نشدم
Aşık değilim haklıyım
راست ‌راستی درست عاشق نشدم
Dürüst olmak gerekirse, gerçekten aşık olmadım
من حَقّمه که آتیش بگیرم
Ateş yakma hakkım var
یک دم توو آتیش صد بار بمیرم
Ateşte yüz kere ölmeme izin ver
تو حَقّته که آتیش بزنی
Buna ateş etme hakkınız var
من بنده و تو مولای منی
Ben kulumum ve sen benim efendimsin
از ترسمه این حرفا رو زدم
Bunu korkudan söyledim
هر چی تو بگی من خیلی بدم
Ne dersen, çok vereceğim
پس دل چی میشه رأفتت کجاست
Peki kalbin nerede?
من قرصه دلم رحتمتت کجاست
Merhametinin kalbi nerede?
پس دل چی میشه اشکام چی میشه
Peki kalbimin nesi var?
مولاست توو دلم مولا چی میشه
Kalbimde neler oluyor Mola?

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 563
  • بازدید سال : 8,543
  • بازدید کلی : 86,848
  • کدهای اختصاصی