loading...
دانلود آهنگ علیرضا ابراهیمی عشق ما دوتا
بازدید : 22 جمعه 01 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علیرضا ابراهیمی عشق ما دوتا


دانلود آهنگ جدیدعلیرضا ابراهیمی به نام عشق ما دوتا
دانلود آهنگ جدید و زیبای علیرضا ابراهیمی به نام عشق ما دوتا با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علیرضا ابراهیمی به نام عشق ما دوتا متن آهنگ
تکست آهنگ عشق ما دوتا از علیرضا ابراهیمی
Download New Music By Alireza Ebrahimi Called Eshgh Ma Do Ta
Download New Song By Alireza Ebrahimi - Eshgh Ma Do Ta
With Text And Direct Links
Lyrics Music Alireza Ebrahimi Eshgh Ma Do Ta
متن آهنگ علیرضا ابراهیمی عشق ما دوتا به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان عشق ما دوتا و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Alireza Ebrahimi Adında Eshgh Ma Do Ta
Şarkı Sözleri Eshgh Ma Do Ta itibaren Alireza Ebrahimi
şarkı indir Eshgh Ma Do Ta - Alireza Ebrahimi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Eshgh Ma Do Ta - Alireza Ebrahimi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علیرضا ابراهیمی به نام عشق ما دوتا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علیرضا ابراهیمی به نام عشق ما دوتا با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عشق ما دوتا - علیرضا ابراهیمی

Yeni şarkı indir Alireza Ebrahimi Adında Eshgh Ma Do Ta

Şarkı Sözleri Eshgh Ma Do Ta itibaren Alireza Ebrahimi



این دل شد گرفتارت همیشه هستم یارت از این به بعد خودم هوادارت
Bu kalp senin sonsuzluğun oldu Her zaman kendimin hayranı oldum
تو دلت کی جا بست تو دلت رد پا هست اخه من دوست داشتنم بی ارادس
Kalbinde bir ayağın var
من نمی تونم باشم تو قلبت این یعنی چی
Bunun ne anlama geldiğinin kalbinde olamam
به فکر خودت باش من هیچی
Kendinizi hiçbir şey olarak düşünmeyin
عشق ما دو تا یعنی پی(۲)
Aşkımız iki pi demek (1)
یهو هوایی شدم از دستت
Havada kayboldum
نمیشه که بدم از دستت
Seni özleyemem
دیونه شدم از بس فکر کردم بهت
Seni düşünecek kadar deliydim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 340
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 434
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 549
  • بازدید ماه : 1,742
  • بازدید سال : 9,722
  • بازدید کلی : 88,027
  • کدهای اختصاصی