loading...
دانلود آهنگ یاشار قسمت من
بازدید : 21 سه شنبه 05 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ یاشار قسمت من


دانلود آهنگ جدیدیاشار به نام قسمت من
دانلود آهنگ جدید و زیبای یاشار به نام قسمت من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
یاشار به نام قسمت من متن آهنگ
تکست آهنگ قسمت من از یاشار
Download New Music By Yashr Called Ghesmate Man
Download New Song By Yashr - Ghesmate Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Yashr Ghesmate Man
متن آهنگ یاشار قسمت من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان قسمت من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Yashr Adında Ghesmate Man
Şarkı Sözleri Ghesmate Man itibaren Yashr
şarkı indir Ghesmate Man - Yashr Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Ghesmate Man - Yashr kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید یاشار به نام قسمت من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید یاشار به نام قسمت من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید قسمت من - یاشار

Yeni şarkı indir Yashr Adında Ghesmate Man

Şarkı Sözleri Ghesmate Man itibaren Yashr



عزیز من!
Canım!
زندگی، بدون روزهای بَد نمی شود؛ بدون روز های اشک و درد و خشم و غم.
Hayat günler olmadan bitmez; günler gözyaşı, acı, öfke ve üzüntü olmadan.
امّا، روزهای بد، همچون برگهای پاییزی، باور کن که شتابان فرو میریزند،
Ama kötü günlerde, sonbahar yaprakları gibi, inan bana, acele ediyorlar,  
و در زیر پاهای تو، اگر بخواهی، استخوان میشکنند، و درخت استوار و مقاوم بر جای می ماند.
Ve ayaklarının altında, eğer istersen, kemikleri kırıyorlar ve ağaç sağlam ve sağlam kalıyor.
برگهای پاییزی، بی شک، در تداوم بخشیدن به مفهومِ درخت
Şüphesiz, ağaç kavramını sürdürürken sonbahar yaprakları  
و مفهوم بخشیدن به تداومِ درخت، سهمی از یاد نرفتنی دارند...
Ve ağacın sürekliliğini anlamak için unutulmaz bir kısımları var ...
سرد و گرم روزگارم،تویی.
Soğuk ve ılık günüm, sen.
بسیار چِشیده ام تورا؛
Seni çok tattım
با هر رنگی، از اَندوه نبودنت.
Herhangi bir renkte üzülmeyin.
بر بوم درد، زیبا کشیده ام تورا..
Acı tuvalinde seni çok güzel çizdim ..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 799
  • بازدید ماه : 1,992
  • بازدید سال : 9,972
  • بازدید کلی : 88,277
  • کدهای اختصاصی