loading...
دانلود آهنگ مهدی آریا ماه شب رویایی
بازدید : 23 سه شنبه 13 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهدی آریا ماه شب رویایی


دانلود آهنگ جدیدمهدی آریا به نام ماه شب رویایی
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدی آریا به نام ماه شب رویایی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهدی آریا به نام ماه شب رویایی متن آهنگ
تکست آهنگ ماه شب رویایی از مهدی آریا
Download New Music By Mahdi Arya Called Mahe Shabe Royayi
Download New Song By Mahdi Arya - Mahe Shabe Royayi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mahdi Arya Mahe Shabe Royayi
متن آهنگ مهدی آریا ماه شب رویایی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان ماه شب رویایی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mahdi Arya Adında Mahe Shabe Royayi
Şarkı Sözleri Mahe Shabe Royayi itibaren Mahdi Arya
şarkı indir Mahe Shabe Royayi - Mahdi Arya Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Mahe Shabe Royayi - Mahdi Arya kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهدی آریا به نام ماه شب رویایی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی آریا به نام ماه شب رویایی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ماه شب رویایی - مهدی آریا

Yeni şarkı indir Mahdi Arya Adında Mahe Shabe Royayi

Şarkı Sözleri Mahe Shabe Royayi itibaren Mahdi Arya



چشم به راهت شده ام نگذار جان به لبایت
Yoluna bak, hayatının senin için ölmesine izin verme
ترس آن لحظه رو دارم که به جای تو تبایت
Korkarım o an seni takip edecek
من چجوری بشوم بی تو آن آدم سابق
O yaşlı adam olmadan nasıl olabilirim
وقتی هر آن قرار است که غمت بی سبب آید در دلم جز عشق و احساسی نیست
Keder söz konusu olduğunda, kalbimde sevgi ve duygudan başka bir şey yoktur
تو که خوب دانی چقدر احساسی چشم به راهت شدم ماه شب رویایی
Geceyi hayal etme yolunda ne kadar iyi hissettiğimi biliyorsun
چشم به راهم نشوی انصاف نیست ترسم از لحظه ی دیوانگیم
Adaletime bakma çılgın andan korkuyorum
من مریض تو و وابستگیم تاب دلتنگ شدنت هم مرا میشکند
Senden ve bağımlılarımdan bıktım ve özlemin yüzünden seni özlüyorum
من چجور بگذرم از زندگیم
Hayatımı nasıl harcayabilirim
قبل از تو به عشق هیچ ایمانی نداشتم
Senden önce aşka inanmadım
چشمان تورو دیدم و پایبند شدم من پس نام تورو در همه جا پیش کشیدم
Gözlerini gördüm ve bağlı kaldım, bu yüzden ismini her yere koydum
دیوانه ترین عاشق این شهر شدم من
Bu çılgın şehre aşık oldum
با عشق تو سرمست و غزل خونه ی شهر … بی عشق تو یک ثانیه هم تاب ندارم
Sevginiz kafanızda ve şehir evinin sesiyle ... Sevginiz olmadan, bir saniye duramıyorum.
گیسوی تو را دیدم و عقل از سرم رفت از فکر تو حتی شبی خواب ندارم
Bakışlarını gördüm ve düşünce aklımdan çıktı, bir gece hayal bile etmedim
در دلم جز عشق و احساسی نیست
Kalbimde sevgi ve duygudan başka bir şey yok
من چجور بگذرم از زندگیم
Hayatımı nasıl harcayabilirim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 362
  • بازدید ماه : 1,555
  • بازدید سال : 9,535
  • بازدید کلی : 87,840
  • کدهای اختصاصی