loading...
دانلود آهنگ ناصر ستوده زندگی من
بازدید : 20 شنبه 02 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ ناصر ستوده زندگی من


دانلود آهنگ جدیدناصر ستوده به نام زندگی من
دانلود آهنگ جدید و زیبای ناصر ستوده به نام زندگی من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
ناصر ستوده به نام زندگی من متن آهنگ
تکست آهنگ زندگی من از ناصر ستوده
Download New Music By Naser Sotoudeh Called Zendegie Man
Download New Song By Naser Sotoudeh - Zendegie Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Naser Sotoudeh Zendegie Man
متن آهنگ ناصر ستوده زندگی من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان زندگی من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Naser Sotoudeh Adında Zendegie Man
Şarkı Sözleri Zendegie Man itibaren Naser Sotoudeh
şarkı indir Zendegie Man - Naser Sotoudeh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Zendegie Man - Naser Sotoudeh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید ناصر ستوده به نام زندگی من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید ناصر ستوده به نام زندگی من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید زندگی من - ناصر ستوده

Yeni şarkı indir Naser Sotoudeh Adında Zendegie Man

Şarkı Sözleri Zendegie Man itibaren Naser Sotoudeh



در هوای تو پر پروازم با تو و آرزوهات میسازم
Havada seninle uçuyorum ve sana diliyorum
اگه درکم کنی بازم تو به تو آروزهات مینازم
Beni anlarsan, hala seni koklayacağım
من همانم که تو زندگی منی هر نفس همیشه در یاد دلمی
Hayatımdaki gibiyim Her nefes her zaman hatırlarım
من شکستمو تو فریاد دلمی اوج احساسمو احساس منی
Yenilgimi kalbimin yüksekliğinde hissediyorum
وقتی بارون میزنه به شیشه دل من
Yağmur kalbimin camına çarptığında
داره نم نم میزنه آروم آروم بخند
Beni yavaşça güldürecek
مثل لبخند تورو هیچ جای دنیا ندیدیم
Gülümsemen gibi dünyanın hiçbir yerinde hiç görmedik
زیبایی لبخند تورو به همه ی دنیا نمیدم
Sana tüm dünyada gülüşünün güzelliğini vermeyeceğim
دل دیونه رو کردی مبتلا من کجا و دل عاشق تو کجا
Bana nereden kızdın ve nereye aşık oldun
نفس از جان و دلم تو برده ای ناز شستت که چقدر تو دلبری
Ruhundan ve kalbinden nefes al Sevimli bir kölesin Ne kadar önemsediğin

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 420
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 535
  • بازدید ماه : 1,728
  • بازدید سال : 9,708
  • بازدید کلی : 88,013
  • کدهای اختصاصی