loading...
دانلود آهنگ علی آیرو تو و من
بازدید : 17 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی آیرو تو و من


دانلود آهنگ جدیدعلی آیرو به نام تو و من
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی آیرو به نام تو و من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علی آیرو به نام تو و من متن آهنگ
تکست آهنگ تو و من از علی آیرو
Download New Music By Ali Ayroo Called Tovo Man
Download New Song By Ali Ayroo - Tovo Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Ayroo Tovo Man
متن آهنگ علی آیرو تو و من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان تو و من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Ayroo Adında Tovo Man
Şarkı Sözleri Tovo Man itibaren Ali Ayroo
şarkı indir Tovo Man - Ali Ayroo Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Tovo Man - Ali Ayroo kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علی آیرو به نام تو و من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی آیرو به نام تو و من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید تو و من - علی آیرو

Yeni şarkı indir Ali Ayroo Adında Tovo Man

Şarkı Sözleri Tovo Man itibaren Ali Ayroo



تو و من یه روزی عاشق هم بودیم
Sen ve ben bir gün aşık olduk
ولی حالا منو تو یه جوری پر کم بودیم
Ama şimdi biraz doluyduk
بد کردی تو به من این روزا نمیدی بهم دیگه از اون بوسا
Beni incittin, bugünlerde bana vermiyorsun
نمیگی دیگه دوست دارم نذار رو این اسم پا بذارم
Artık bu ismi kullanmamı istemiyorsun
بد شدی از وقتی که سرد شدی حالا برگشتی و میگی مرد شدی
Üştüğünden beri kötüsün, şimdi geri döndün ve öldüğünü söylüyorsun
منم باورم شد شدی کردی من باورم شدی
Bana inandın, sen oldun, sana inandım
کور خوندی دیگه خامت نمیشم من دیگه اسیر اون دامت نمیشم
Körü körüne okursam artık kör olmayacağım  
من دیگه توی مسیر هم گامت نمیشم نه
Artık yola çıkmayacağım
  I'm not going to get on the road anymore
Artık yola çıkmayacağım
نرو که بی تو میمیرم من نرو که ماتم میگیرتم
Sensiz ölmeme izin verme. Yas tutmama izin verme
این دل من اسیرته نرو که بی تو میمیرم من
Sensiz öleceğim kalbimin bu esir almasına izin verme
خوامم کردی رفتی اصرار نکن تو بد کردی لاقل انکار نکن
Gitmeni istedim, ısrar etme, kötü yaptın, en azından inkar etme
هرچند که هنوزم زورم میگیره وقتی کسی جز من بیاد دستتو بگیره
Ancak yine de benden başka biri geldiğinde elini tutmamı sağlıyor
ولی نه دیگه راهی نیست دیگه نیست اهل ریسک
Ama hayır, artık çıkış yolu yok
دوره کردنت یه حیون درنده با حیون درونت اهلی نیست
Sünnet, içinde evcil bir hayvan olan yırtıcı bir hayvan değildir.
سخته زندگیم رفته یه جایی که هیشکی نمیدونه کجاست
Hayatımın kimsenin nerede olduğunu bilmediği bir yere gitmesi zor
بیرون نمیشه بمون همیشه جونم بی تو درمیام
Dışarıda kalamam, her zaman sensiz olacağım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 637
  • بازدید ماه : 1,140
  • بازدید سال : 9,120
  • بازدید کلی : 87,425
  • کدهای اختصاصی