loading...
دانلود آهنگ مهدی تاری خدا
بازدید : 16 چهارشنبه 06 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهدی تاری خدا


دانلود آهنگ جدیدمهدی تاری به نام خدا
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدی تاری به نام خدا با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهدی تاری به نام خدا متن آهنگ
تکست آهنگ خدا از مهدی تاری
Download New Music By Mahdi Tari Called khoda
Download New Song By Mahdi Tari - khoda
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mahdi Tari khoda
متن آهنگ مهدی تاری خدا به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان خدا و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mahdi Tari Adında khoda
Şarkı Sözleri khoda itibaren Mahdi Tari
şarkı indir khoda - Mahdi Tari Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir khoda - Mahdi Tari kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهدی تاری به نام خدا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی تاری به نام خدا با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خدا - مهدی تاری

Yeni şarkı indir Mahdi Tari Adında khoda

Şarkı Sözleri khoda itibaren Mahdi Tari



میخندم به بغض تو سینه ام دل خوشم با فکر آینده
Geleceğin düşüncesiyle göğsümdeki düşünceye gülüyorum
هرکی میبینه من و میگه روبه راه داره میخنده
Beni her gördüğünde gülüyor diyor
من فراری ام از این کابوس از شکنجه های بی وقفه
Bu sonsuz işkence kabusundan kaçıyorum
آرزوم یه روز رویای زندگی به زیر یک سقف
Bir gün bir çatı altında yaşama hayali dilerim
پرشده تقویم من از درد حال هیش کی و نمیپرسم
Takvimim acı dolu ve acı istemiyorum
از همه دنیا گریزونم از سورنگ از پاکت قرصم
Dünyanın her yerinden, Soreng'den hap kutusundan kaçıyorum
پشت این پنجره ها هر شب گریه میکنم روی تختم
Bu pencerelerin arkasında her gece yatağımda ağlıyorum
تا خدا پشت من هنوز خوشبختم
Tanrı arkamda hala mutlu olana kadar
خدا هست تموم دردای من و گواه
Tanrı benim acım ve tanığımdır
کنارش حال و روزم روبه راه
Yol boyunca ben yoldayım
امید عشق واسم تکیه گاه
Aşkım ve desteğim için umut
سپردن دل به غیرش اشتباه
Kalbini yanlış yere koymak
بخون با من بگو بازم خدا هست
Beni tekrar oku Tanrı orada
تا این چشمای گریون و دعا هست
Bu göze keder ve dua var
تا این دستای پر مهر و صفا هست
Bu eller şefkatle dolana kadar
میشینیم جلوی آیینه خودم و دیگه نمیشناسم
Aynamın önünde oturuyorum ve artık bilmiyorum
جون بده به این تن خستم خشکیده تموم احساسم
Bana bu yorgun, yorgun hissi ver
چشمات و به چشم من بدوز دستم و بگیر بخندونم
Gözlerin ve gözlerim beni güldürüyor ve gülüyor
دستم و بگیر نوازش کن بشکنه دیوار زندونم
Elimi tut ve onu yakala hapishane duvarımı kır
من و به دنیا برم گردون من هنوز به تو امیدوارم
Ben ve dünya sana geri dönüyorum hala senin için umuyorum
جای بالش روی تختم سر رو شونه هات میذارم
Yastığınızı omzunuzdaki yatağa yerleştiriyorum
اگه دلگیرم و غمگینم میجنگم با دردام سرسختم
Üzgün ​​ve üzülürsem sıkı mücadele edeceğim
تا خدا پشت من هنوز خوش بختم
Tanrı arkamda hala mutlu olana kadar

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 1,354
  • بازدید سال : 9,334
  • بازدید کلی : 87,639
  • کدهای اختصاصی