loading...
دانلود آهنگ احمد صادقی دلم میره واست
بازدید : 18 چهارشنبه 14 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ احمد صادقی دلم میره واست


دانلود آهنگ جدیداحمد صادقی به نام دلم میره واست
دانلود آهنگ جدید و زیبای احمد صادقی به نام دلم میره واست با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
احمد صادقی به نام دلم میره واست متن آهنگ
تکست آهنگ دلم میره واست از احمد صادقی
Download New Music By Ahmad Sadeghi Called Delam Mire Vasat
Download New Song By Ahmad Sadeghi - Delam Mire Vasat
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ahmad Sadeghi Delam Mire Vasat
متن آهنگ احمد صادقی دلم میره واست به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلم میره واست و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ahmad Sadeghi Adında Delam Mire Vasat
Şarkı Sözleri Delam Mire Vasat itibaren Ahmad Sadeghi
şarkı indir Delam Mire Vasat - Ahmad Sadeghi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Delam Mire Vasat - Ahmad Sadeghi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید احمد صادقی به نام دلم میره واست با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید احمد صادقی به نام دلم میره واست با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلم میره واست - احمد صادقی

Yeni şarkı indir Ahmad Sadeghi Adında Delam Mire Vasat

Şarkı Sözleri Delam Mire Vasat itibaren Ahmad Sadeghi



وقتی که میایی پیش من دنیام میشه رنگیو
Bana geldiğinde dünyam renklenecek
همه ی دنیا رو عشقم به پات میریزم
Aşkımı tüm dünyaya döküyorum  
دلم میره واست وقتی به من میگی عزیزم
Beni aradığın zaman seni özledim bebeğim
  I miss you when you call me baby
Beni aradığın zaman seni özledim bebeğim
وقتی تو نیستی پیشم گیجم
Sen olmadığında şaşırmadım
انگار تبر زدن به ریشم
Sakalımı sallıyormuş gibi
من با تو عزیزم مثل همیشم
Seninleyim bebeğim her zaman yaptığım gibi
انقدر تورو دوست دارم
Ben seni çok seviyorum
که اگه یه روز از اینجا بری
Bir gün buradan ayrılırsan
من بازم با تو بد میشم
Hala seninle kötüyüm
ثانیه های عمرمو گشتم تاپیدا کرد تورو
Hayatımı saniyeler boyunca aradım
میمیرم اگه یه روزی بیایی
Bir gün gelirsen öleceğim
به من بگی عشقم دیگه برو
Bana Aşkımı Söyle

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 821
  • بازدید ماه : 2,014
  • بازدید سال : 9,994
  • بازدید کلی : 88,299
  • کدهای اختصاصی