loading...
دانلود آهنگ مصطفی مولا من همونی ام که بودم
بازدید : 19 پنجشنبه 07 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مصطفی مولا من همونی ام که بودم


دانلود آهنگ جدیدمصطفی مولا به نام من همونی ام که بودم
دانلود آهنگ جدید و زیبای مصطفی مولا به نام من همونی ام که بودم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مصطفی مولا به نام من همونی ام که بودم متن آهنگ
تکست آهنگ من همونی ام که بودم از مصطفی مولا
Download New Music By Mostafa Mola Called Man Hamooniam Ke Boodam
Download New Song By Mostafa Mola - Man Hamooniam Ke Boodam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mostafa Mola Man Hamooniam Ke Boodam
متن آهنگ مصطفی مولا من همونی ام که بودم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان من همونی ام که بودم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mostafa Mola Adında Man Hamooniam Ke Boodam
Şarkı Sözleri Man Hamooniam Ke Boodam itibaren Mostafa Mola
şarkı indir Man Hamooniam Ke Boodam - Mostafa Mola Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Man Hamooniam Ke Boodam - Mostafa Mola kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مصطفی مولا به نام من همونی ام که بودم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مصطفی مولا به نام من همونی ام که بودم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید من همونی ام که بودم - مصطفی مولا

Yeni şarkı indir Mostafa Mola Adında Man Hamooniam Ke Boodam

Şarkı Sözleri Man Hamooniam Ke Boodam itibaren Mostafa Mola



فکرت جاریه تو تار و پودم
Mevcut düşünceniz bükülmüş
من همونی‌ام‌ که بودم
Ben sadece
سوخت در عشقت وجودم
Aşkımda yakıt
دیدمت از دور
Seni uzaktan gördüm
تمام جونمو حسرت گرفت
Bütün hayatım pişmanlıkla doluydu
باز هم این قلب بی‌طاقت گرفت
Yine, bu kalp atıyordu
باز تا حرف تو شد عاشقت ل ل لکنت گرفت
Sözün yine sana aşık oldu
من همونیم ام که بودم
Olduğum kişi benim
اون که با دنیا به خاطرت به هم زد
Senin uğruna dünyadan ayrılan
اون که تو بارون به یاد تو قدم‌زد
Yağmurda yürüyen kişi seni hatırladı
کجایی ای یار
Nerdesin canım
من همونی‌ام که بودم
Olduğum kişi benim
اون که واسه‌ت با دل دیوونه جنگید
Senin için deli olan
اون که عمری پای تو مردونه جنگید
Bir ömür boyu seninle savaşan
آخ نمی‌دونی چقدر تلخه گاهی خاطرات
Bazen kaç tane saçma hatıra olduğunu bilmiyorsun
بد هوایی بودم از خنده‌های بی‌هوات
Saçma kahkahalar yüzünden kötü havadaydım
من رفیقم با همین نارفیقی کردنات
Ben aynı saçmalıktaki yoldaşınım
آخ ببین بعد از تو با هرکس و ناکس بدم
O zaman herkes ve Knox'la sana iyi bak
هر کسی غیر از تو بود من به عشقت پس زدم
Senden başka biri senin aşkına döndüm
جاده ها رو سمت تو هی نفس نفس زدم
Sana doğru giden yolları patlattım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 1,490
  • بازدید سال : 9,470
  • بازدید کلی : 87,775
  • کدهای اختصاصی