loading...
دانلود آهنگ حسین ادیمی دلم میلرزه
بازدید : 12 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حسین ادیمی دلم میلرزه


دانلود آهنگ جدیدحسین ادیمی به نام دلم میلرزه
دانلود آهنگ جدید و زیبای حسین ادیمی به نام دلم میلرزه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حسین ادیمی به نام دلم میلرزه متن آهنگ
تکست آهنگ دلم میلرزه از حسین ادیمی
Download New Music By Hossein Adimi Called delam milarze
Download New Song By Hossein Adimi - delam milarze
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hossein Adimi delam milarze
متن آهنگ حسین ادیمی دلم میلرزه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلم میلرزه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hossein Adimi Adında delam milarze
Şarkı Sözleri delam milarze itibaren Hossein Adimi
şarkı indir delam milarze - Hossein Adimi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir delam milarze - Hossein Adimi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حسین ادیمی به نام دلم میلرزه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حسین ادیمی به نام دلم میلرزه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلم میلرزه - حسین ادیمی

Yeni şarkı indir Hossein Adimi Adında delam milarze

Şarkı Sözleri delam milarze itibaren Hossein Adimi



کنارمی چی بهتر از این مال منی همینه همین
Bu yüzden benden daha iyi
دل دیوونه عاشقت میمونه چشات دلمو کرده دیوونه
Deli kalbin seni seviyor, gözlerin deli
گرم دلم به بودنت خیره نگام به صورتت
Yüzüne bakıyorum
میخوام باشی تا خود همیشه
Sonsuza dek kendin olmanı istiyorum
همه بگند بهتر از این دیگه نمیشه
Herkes daha iyi olmadığını söylüyor
وای دلم میلرزه میبینمت یه لحظه
Oh, kalbim titriyor, seni bir an için görüyorum
اون چشای مست سیات همه دنیا رو می ارزه
Bu sarhoş gözler tüm dünyaya değer
وای چه رویاییه این اوج زیبایه
Vay be, bu güzel zirvenin rüyası ne
بذار بدونن که با همیم آخه این چه کاریه
Bunun ne hakkında olduğunu bilmelerini sağlayın
میمیرم اگه نباشی تو میگره دلم از دوری تو
Eğer değilsen öleceğim, ağlayacağım, kalbim senden uzak
میدونی عاشقت شدم دوست دارم از همه بیشتر
Biliyorsun sana aşık oldum seni en çok seviyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 1,484
  • بازدید سال : 9,464
  • بازدید کلی : 87,769
  • کدهای اختصاصی