loading...
دانلود آهنگ رحمت میر احمدى دوست دارم
بازدید : 24 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ رحمت میر احمدى دوست دارم


دانلود آهنگ جدیدرحمت میر احمدى به نام دوست دارم
دانلود آهنگ جدید و زیبای رحمت میر احمدى به نام دوست دارم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رحمت میر احمدى به نام دوست دارم متن آهنگ
تکست آهنگ دوست دارم از رحمت میر احمدى
Download New Music By Rahmat Mir Ahmadi Called Dooset Daram
Download New Song By Rahmat Mir Ahmadi - Dooset Daram
With Text And Direct Links
Lyrics Music Rahmat Mir Ahmadi Dooset Daram
متن آهنگ رحمت میر احمدى دوست دارم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دوست دارم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Rahmat Mir Ahmadi Adında Dooset Daram
Şarkı Sözleri Dooset Daram itibaren Rahmat Mir Ahmadi
şarkı indir Dooset Daram - Rahmat Mir Ahmadi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Dooset Daram - Rahmat Mir Ahmadi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رحمت میر احمدى به نام دوست دارم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رحمت میر احمدى به نام دوست دارم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دوست دارم - رحمت میر احمدى

Yeni şarkı indir Rahmat Mir Ahmadi Adında Dooset Daram

Şarkı Sözleri Dooset Daram itibaren Rahmat Mir Ahmadi



یه جوری دوست دارم که نمیدونی تو
Bilmediğin bir şeyi seviyorum
عاشقتم من اره بشم فدای تو
Seni feda ettiğimi görmeyi seviyorum
زندگی چقدر خوبه عشقم کنار تو
Aşkım senin yanında ne kadar iyi hayat
میمیرم اگه ببینم یه روزی اشکاتو
Bir gün gözyaşlarını görürsem öleceğim
تویی که توی قلبم تو دنیام میمونی
Sen benim dünyamda kalbimde kal
دوست دارم اینو خودتم خوب میدونی
Bunu iyi bilmeni istiyorum
دنیا رو گشتم شبیه تو من ندیدم
Beni görmediğin gibi dünyayı aradım
معنی عشقو باتو من حالا فهمیدم
Bana olan sevginin anlamı şimdi anlıyorum
دست خودم نیست که اینجوری وابستتم
Sana böyle bağlı olmak bana bağlı değil
یه رنگ خاصی داره به چشم من چشماتم
Gözlerimin gözlerime belli bir rengi var
هر ثانیه تو ذهنم هستیو من باتوم
Aklımda her saniye ben bir batmanım
عاشقونه میخوامت تازه زنده ام با توم
Seni seviyorum sadece seninle yaşıyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 1,166
  • بازدید سال : 7,933
  • بازدید کلی : 86,238
  • کدهای اختصاصی