loading...
دانلود آهنگ عادل متصدی من به هر دری زدم
بازدید : 162 یکشنبه 24 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ عادل متصدی من به هر دری زدم


دانلود آهنگ جدیدعادل متصدی به نام من به هر دری زدم
دانلود آهنگ جدید و زیبای عادل متصدی به نام من به هر دری زدم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
عادل متصدی به نام من به هر دری زدم متن آهنگ
تکست آهنگ من به هر دری زدم از عادل متصدی
Download New Music By Adel Motasadi Called Man Be Har Dari Zadam
Download New Song By Adel Motasadi - Man Be Har Dari Zadam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Adel Motasadi Man Be Har Dari Zadam
متن آهنگ عادل متصدی من به هر دری زدم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان من به هر دری زدم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Adel Motasadi Adında Man Be Har Dari Zadam
Şarkı Sözleri Man Be Har Dari Zadam itibaren Adel Motasadi
şarkı indir Man Be Har Dari Zadam - Adel Motasadi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Man Be Har Dari Zadam - Adel Motasadi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید عادل متصدی به نام من به هر دری زدم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید عادل متصدی به نام من به هر دری زدم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید من به هر دری زدم - عادل متصدی

Yeni şarkı indir Adel Motasadi Adında Man Be Har Dari Zadam

Şarkı Sözleri Man Be Har Dari Zadam itibaren Adel Motasadi



عشق من بودی یه روز تو اتاقی که نیست
Bir gün benim olmayan bir odada benim aşkımdın
قلب من مال تو بود ولی نه دیگه نیست
Kalbim senin, ama artık değil
زیر بارون بدون تو قدم میزدم
Sensiz yağmurun altında yürüdüm
وقتی که حس میشه عطر نفس هایی که نیست
Nefes almayan kokuyu hissettiğinizde
من به هر دری زدم که بهت بگم عاشقم
Seni sevdiğimi söylemek için her kapıyı çaldım
اما تو رفتی ندیدی این همه هق هقم
Ama beni şimdiye kadar gördüğümü görmedin
میاد یه روز که حس کنم پیشمی
Bir gün önde hissedeceğim
درخت عشقم تو نگو تیشمی
Aşk ağacım, Tishmi demeyin
صدای عشقم برسه هرجا دیونتم اینو میگم به دنیا
Sevgimin sesi dinimin bunu dünyaya söylediği yere ulaşsın
دل دیونم رو نرنجون نرو خوب میدونی که خیلی میخوام تورو
Kalbime zarar verme, seni çok istediğimi çok iyi biliyorsun
نباشی این دنیا برام دلگیره اگه نیای این عاشقت میمیره
Endişelenme, eğer bu aşkın atası ölürse bu dünya benim için üzülecek

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 440
  • بازدید ماه : 943
  • بازدید سال : 8,923
  • بازدید کلی : 87,228
  • کدهای اختصاصی