loading...
دانلود آهنگ یوسف با من بده
بازدید : 16 شنبه 09 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ یوسف با من بده


دانلود آهنگ جدیدیوسف به نام با من بده
دانلود آهنگ جدید و زیبای یوسف به نام با من بده با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
یوسف به نام با من بده متن آهنگ
تکست آهنگ با من بده از یوسف
Download New Music By Usef Called ba man bade
Download New Song By Usef - ba man bade
With Text And Direct Links
Lyrics Music Usef ba man bade
متن آهنگ یوسف با من بده به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان با من بده و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Usef Adında ba man bade
Şarkı Sözleri ba man bade itibaren Usef
şarkı indir ba man bade - Usef Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir ba man bade - Usef kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید یوسف به نام با من بده با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید یوسف به نام با من بده با کیفیت 128

متن آهنگ جدید با من بده - یوسف

Yeni şarkı indir Usef Adında ba man bade

Şarkı Sözleri ba man bade itibaren Usef



دلم و میبره با خنده هاش
Onu gülerek özlüyorum
شدم اسیر دیوونه بازی هاش
Oyunlarına kızdım
اون بی معرفته فکر من نیست
O benim aptal değil
ولی با این حال میمیرم براش
Ama yine de onun için öleceğim
اون به دل من ضربش رو زده
Bana kalpten vurdu
اون به همه خوبه با من بده
Bana ver tamam
اون الان کوشش کجاست ببینه
Şimdi görmek için çaba nerede
چه بلایی سر من اومده
Bana ne oldu
آتیش چشماتو از من دورش کن
Gözlerini benden uzak tut
قلب من داغون و خسته ست خوبش کن
Kalbim sıcak ve yorgun
تو بیا با بودنت من سر به راه میشم
Benimle gel sana yürüyeceğim
دلم تو رو میخواد بیا آرومش کن
Gelmeni ve sakinleşmeni istiyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 258
  • بازدید ماه : 1,451
  • بازدید سال : 9,431
  • بازدید کلی : 87,736
  • کدهای اختصاصی