loading...
دانلود آهنگ شاهین عدلی ستاره
بازدید : 20 یکشنبه 24 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ شاهین عدلی ستاره


دانلود آهنگ جدیدشاهین عدلی به نام ستاره
دانلود آهنگ جدید و زیبای شاهین عدلی به نام ستاره با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
شاهین عدلی به نام ستاره متن آهنگ
تکست آهنگ ستاره از شاهین عدلی
Download New Music By Shahin Adli Called Setare
Download New Song By Shahin Adli - Setare
With Text And Direct Links
Lyrics Music Shahin Adli Setare
متن آهنگ شاهین عدلی ستاره به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان ستاره و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Shahin Adli Adında Setare
Şarkı Sözleri Setare itibaren Shahin Adli
şarkı indir Setare - Shahin Adli Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Setare - Shahin Adli kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید شاهین عدلی به نام ستاره با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید شاهین عدلی به نام ستاره با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ستاره - شاهین عدلی

Yeni şarkı indir Shahin Adli Adında Setare

Şarkı Sözleri Setare itibaren Shahin Adli



با همون نگاه اول دلمو ازم گرفتی
İlk görüşte kalbimi benden aldın
دل من باتو یکی شد منو از خودم گرفتی
Kalbim seninle bir oldu, beni benden aldın
توی باغچه نگاهت دل من جونه میزد
Bahçede bakışların kalbime dokunuyor
حال قلب من عوض شد دیگه عاشقونه میزد
Şimdi kalbim değişti, o bana aşık
توی آینه ی چشمات رویاهامو زنده دیدم
Rüyalarımı gözlerinin aynasında canlı gördüm
توی بازی زمونه خودمو برنده دیدم
Oyunu kazandığımı gördüm
عاشقونه بی بهونه توی چشم من نگاه کن
Sebepsizce gözlerime bak
منو بسپار به نگاهت منو تو خودت نگاه کن
Bana bırak, bana bak, kendine bak
برق چشمات واسه ی من یه امید یه ستاره است
Gözlerimdeki ışıltı benim için bir yıldızın umudu
برام هر ثانیه با تو مثل یه عمر دوباره است
Benim için her saniye tekrar seninle bir ömür gibi
با تو هر لحظه قشنگه با تو این زندگی زیباست
Bu güzel hayat her an seninle güzel
واسه من رستم نفس های بهترین موزیک دنیاست
Benim için Rustam dünyanın en iyi müziğinin nefesi
دیگه آسمون شب هام رنگ تنهایی نداره
Gece gökyüzü artık yalnız değil
وقتی هستی دیگه غصه تو دلم جایی نگیره
Sen olduğun zaman, üzüntü artık kalbimde gerçekleşmiyor
خدا قلبمو نگاه کرد عشقتو هدیه به من داد
Tanrı kalbime baktı ve bana aşkını verdi
مثل یه ترانه شادم مثل یه پرنده آزاد
Özgür bir kuş gibi mutlu bir şarkı gibi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 320
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 552
  • بازدید ماه : 1,055
  • بازدید سال : 9,035
  • بازدید کلی : 87,340
  • کدهای اختصاصی