loading...
دانلود آهنگ حمید تاتینا باورت نشه
بازدید : 15 یکشنبه 10 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حمید تاتینا باورت نشه


دانلود آهنگ جدیدحمید تاتینا به نام باورت نشه
دانلود آهنگ جدید و زیبای حمید تاتینا به نام باورت نشه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حمید تاتینا به نام باورت نشه متن آهنگ
تکست آهنگ باورت نشه از حمید تاتینا
Download New Music By Hamid Tatina Called Bavaret Nasheh
Download New Song By Hamid Tatina - Bavaret Nasheh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hamid Tatina Bavaret Nasheh
متن آهنگ حمید تاتینا باورت نشه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان باورت نشه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hamid Tatina Adında Bavaret Nasheh
Şarkı Sözleri Bavaret Nasheh itibaren Hamid Tatina
şarkı indir Bavaret Nasheh - Hamid Tatina Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Bavaret Nasheh - Hamid Tatina kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حمید تاتینا به نام باورت نشه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حمید تاتینا به نام باورت نشه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید باورت نشه - حمید تاتینا

Yeni şarkı indir Hamid Tatina Adında Bavaret Nasheh

Şarkı Sözleri Bavaret Nasheh itibaren Hamid Tatina



گفتی به من دوست دارم حرفتو باورم نشد
Seni sevdiğimi söyledin sana inanamadım
من که دروغای تورو خوب میدونستم مگه نه
Yalanlarını iyi biliyordum değil mi
خیال میکردی نتونم تنهایی بی تو بمونم
Seninle yalnız olamayacağımı düşündün
میسوزی وقتی میبینی که من تونستم مگه نه
Yapabileceğimi gördüğünde yanarsın, değil mi?
حدس میزدم از اولش کارم به اینجا بکشه
Sanırım burada baştan başlayacağım
حدس میزدم که یه روزی رفاقتم سرت نشه
Bir gün arkadaşımın seni özleyeceğini tahmin ettim
با اینکه میشکنی دلو با اینکه بی معرفتی
Akvaryumu kırsanız bile, farkında olmasanız bile
گفتم که دوست ندارم اما تو باورت نشه
Seni sevmiyorum ama bana inanma dedim
میخندی به قصه ی من منی که عاشق تو بود
Hikayeme gülüyorsun seni seviyorum
من که تموم عمرمو به پات گذاشتم مگه نه
Seni hayatım boyunca bıraktım, değil mi?
شاید که رسم عاشقی این بود که تنها بمونم
Belki de aşk geleneği yalnız kalmaktı
آخه من که به جز خودت کسی رو نداشت مگه نه
Senden başka kimsem yok

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 1,347
  • بازدید سال : 9,327
  • بازدید کلی : 87,632
  • کدهای اختصاصی