loading...
دانلود آهنگ رسول پویان عاشق شدم رفت
بازدید : 85 دوشنبه 11 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ رسول پویان عاشق شدم رفت


دانلود آهنگ جدیدرسول پویان به نام عاشق شدم رفت
دانلود آهنگ جدید و زیبای رسول پویان به نام عاشق شدم رفت با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رسول پویان به نام عاشق شدم رفت متن آهنگ
تکست آهنگ عاشق شدم رفت از رسول پویان
Download New Music By Rasoul Pouyan Called Ashegh Shodam Raft
Download New Song By Rasoul Pouyan - Ashegh Shodam Raft
With Text And Direct Links
Lyrics Music Rasoul Pouyan Ashegh Shodam Raft
متن آهنگ رسول پویان عاشق شدم رفت به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان عاشق شدم رفت و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Rasoul Pouyan Adında Ashegh Shodam Raft
Şarkı Sözleri Ashegh Shodam Raft itibaren Rasoul Pouyan
şarkı indir Ashegh Shodam Raft - Rasoul Pouyan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Ashegh Shodam Raft - Rasoul Pouyan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رسول پویان به نام عاشق شدم رفت با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رسول پویان به نام عاشق شدم رفت با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عاشق شدم رفت - رسول پویان

Yeni şarkı indir Rasoul Pouyan Adında Ashegh Shodam Raft

Şarkı Sözleri Ashegh Shodam Raft itibaren Rasoul Pouyan



باور نمیکنی بگم همش هستی درست همین لحظه
Şu an iyi olduğuna inanamıyorum
با عطر مخصوصت دستام میلرزه
Özel parfümümle sallanıyor
باور نمیکنی بگم چقدر حالم دست تو افتاده
Elinde ne kadar hissettiğime inanamıyorum
بگم چه میخوامت بگم چه ساده عاشق شدم رفت
Söylemek istediğimi söylemek için ne kadar basit aşık oldum
حالا چه وقته دیوونگی بود عاشق شدم رفت
Şimdi deliliğe aşık oldum
از جا دلم کند چشماشو بست با پای خودم رفت
Yardım edemedim ama ayaklarıma baktım
باور نمیکنم این من خود منه این قلب بی طاقم بی تو نمیزنه
Bunun benim olduğuna inanmıyorum
دنیا همون دنیاست اما تو دستاته عاشق شدم رفت
Dünya aynı dünya ama ben senin ellerine aşık oldum
این کار چشماته عاشق شدم رفت
Gözlerime aşık oldu
باور نمیکنم جز حرف چشماتو
Sözlerin dışında inanamıyorum
سکوت اجباری دزدین نگات
Hırsızların zorla sessizliği
میگه دوستم داری عاشق شدم رفت
Beni sevdiğini söylüyor aşık oldum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 259
  • بازدید ماه : 1,452
  • بازدید سال : 9,432
  • بازدید کلی : 87,737
  • کدهای اختصاصی