loading...
دانلود آهنگ امید آرین میدونی
بازدید : 20 پنجشنبه 15 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ امید آرین میدونی


دانلود آهنگ جدیدامید آرین به نام میدونی
دانلود آهنگ جدید و زیبای امید آرین به نام میدونی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
امید آرین به نام میدونی متن آهنگ
تکست آهنگ میدونی از امید آرین
Download New Music By Omid Ariyan Called Midooni
Download New Song By Omid Ariyan - Midooni
With Text And Direct Links
Lyrics Music Omid Ariyan Midooni
متن آهنگ امید آرین میدونی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان میدونی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Omid Ariyan Adında Midooni
Şarkı Sözleri Midooni itibaren Omid Ariyan
şarkı indir Midooni - Omid Ariyan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Midooni - Omid Ariyan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید امید آرین به نام میدونی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امید آرین به نام میدونی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید میدونی - امید آرین

Yeni şarkı indir Omid Ariyan Adında Midooni

Şarkı Sözleri Midooni itibaren Omid Ariyan



نمیشه که نباشی عشق دلم بدون تو میمره قطعا دلم
Aşkım olmadan ölemezsin
میگیره اگه یه روزم نباشی ولم کنیو بریو جداشی
Bir gün izin vermezsen gitmeme izin veriyor
میدونی تو واسه دلم یه دونه ای تو همیشه تو قلبم نمونه ای
Benim için bir kalbin olduğunu biliyorsun, her zaman kalbimde bir örneksin
بینمون نداریم حاشیه ای هی بخوایی بیاری حتی بهونه ای
Bir marj yapmak istediğinizi düşünmüyoruz, bir bahane bile
میدونی تا تهش باهاتم میدونی دیونه ی نگاهت
Altımı biliyorsun, deli olduğunu biliyorsun
اصلاهم به هیچی فکر نکن هر چی تو بگی تا تهش پایتم
Söyleyene kadar söylediğin hiçbir şeyi gerçekten düşünmüyorum
تا ته دنیا هم که بری هستم من دیگه نمیکشم دست از
Dünyanın sonuna kadar ben asla pes etmeyeceğim
دوست داشتنت واسم شیرینه هر چی بگی به دلم میشینه
Canım, söylediğin her şeyi seviyorum
قلبت تو دیگه شده جای من کسی دیونت نیست مثل من
Kalbin zaten benim yerimde
نمیذارم کسی بخوادت تورو تو همیشه پیشم بمونو نرو
Kimsenin senden hep benimle kalmanı istemesine izin verme

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 1,314
  • بازدید سال : 9,294
  • بازدید کلی : 87,599
  • کدهای اختصاصی