loading...
دانلود آهنگ علیرضا گیلانی ماه من
بازدید : 15 چهارشنبه 13 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علیرضا گیلانی ماه من


دانلود آهنگ جدیدعلیرضا گیلانی به نام ماه من
دانلود آهنگ جدید و زیبای علیرضا گیلانی به نام ماه من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علیرضا گیلانی به نام ماه من متن آهنگ
تکست آهنگ ماه من از علیرضا گیلانی
Download New Music By Alireza Gilani Called Mahe Man
Download New Song By Alireza Gilani - Mahe Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Alireza Gilani Mahe Man
متن آهنگ علیرضا گیلانی ماه من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان ماه من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Alireza Gilani Adında Mahe Man
Şarkı Sözleri Mahe Man itibaren Alireza Gilani
şarkı indir Mahe Man - Alireza Gilani Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Mahe Man - Alireza Gilani kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علیرضا گیلانی به نام ماه من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علیرضا گیلانی به نام ماه من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ماه من - علیرضا گیلانی

Yeni şarkı indir Alireza Gilani Adında Mahe Man

Şarkı Sözleri Mahe Man itibaren Alireza Gilani



میدونی که بی تو بیرون بیرون از دلم
Bensiz kalbimden biliyorsun
سر اومده بی تو عمر من گلم
Hayatım olmadan gitti
حوری قشنگم من از عشق پرم
Güzel Houri'm seni seviyorum
بمون تو رویاهام که من با تو همدلم
Sana sempati duyduğum hayallerimde kal
گفتی عزیزی عشقم میدونم
Dedin canım aşkımı biliyorum
قسم به عشقت اینو میدونم
Aşkına yemin ederim biliyorum
فقط تو دنیا باتو میمونم
Sadece seninle dünyada kalacağım
ترانه میسازم بازم با تو میخونم
Seninle tekrar şarkı söyleyeceğim
ماه من میدونی که دوست دارم
Ay biliyorum seni seviyorum
ناز من میدونی که خاطر خواهتم
Tatlım beni istediğini biliyorum
عمر من میدونی که بدون تو توی این دنیا من میمیرم
Hayatım biliyorsun bu dünyada sensiz öleceğim
عشق تو همیشه توی قلبمه
Aşkın her zaman kalbimde
گرمی اون دستات برام مرهمه
Bu elleri benim için ısıt
تویی که وجودت همه عشقمه
Hepiniz aşkınız
کنار تو بودن سرنوشتمه
Seninle olmak benim kaderim
تو تموم عشقت رو دادی به پای وجودم
Bütün sevgini ayaklarıma verdin
گفتی که به یادت بودمو هستم ای خوب خوبم
Seni hatırladığımı söyledin, ben iyiyim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 442
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 557
  • بازدید ماه : 1,750
  • بازدید سال : 9,730
  • بازدید کلی : 88,035
  • کدهای اختصاصی