loading...
دانلود آهنگ جواد حقیقت گیسو
بازدید : 59 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ جواد حقیقت گیسو


دانلود آهنگ جدیدجواد حقیقت به نام گیسو
دانلود آهنگ جدید و زیبای جواد حقیقت به نام گیسو با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
جواد حقیقت به نام گیسو متن آهنگ
تکست آهنگ گیسو از جواد حقیقت
Download New Music By Javad Haghighat Called Gisoo
Download New Song By Javad Haghighat - Gisoo
With Text And Direct Links
Lyrics Music Javad Haghighat Gisoo
متن آهنگ جواد حقیقت گیسو به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان گیسو و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Javad Haghighat Adında Gisoo
Şarkı Sözleri Gisoo itibaren Javad Haghighat
şarkı indir Gisoo - Javad Haghighat Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Gisoo - Javad Haghighat kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید جواد حقیقت به نام گیسو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید جواد حقیقت به نام گیسو با کیفیت 128

متن آهنگ جدید گیسو - جواد حقیقت

Yeni şarkı indir Javad Haghighat Adında Gisoo

Şarkı Sözleri Gisoo itibaren Javad Haghighat



عشق من به زیبایی خندت گیسوی کمندت
Güzelliğe olan aşkım sana gülüyor  
چشمون کشندت مژگون بلندت دوستت دارم
Seni seviyorum seni seviyorum
  I love you, I love you
Seni seviyorum seni seviyorum
صد صدباره نه یک آن گفتم به تو که جان
Sana yüz kere söyledim, biri değil, John
بنشینی کنارم ای تو نگارم من دوستت دارم
Yanımda otur, yaz, seni seviyorum
نفس کی بودی آخه خواستنت بهترین راه
Sen kimin nefesiydin, en iyi yolu istedin
نداری راه چاره نه نداری راه چاره
Başka seçeneğin yok, çözüm yok
بیا برقص به ساز دلم منی که عاشق تو شدم
Gel kalbimin enstrümanına dans et, sana aşık oldum
سزای خنده ی تو میپرونه هوشو اثرم
Gülüşün beni güldürecek
تو گفتی چه ساده مهر تو به دلم افتاده
Aşkının kalbime ne kadar basit düştüğünü söyledin
دارم دیونه میشم حس اینو کی داره
Mantıklı olduğunda deliriyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 772
  • بازدید ماه : 1,965
  • بازدید سال : 9,945
  • بازدید کلی : 88,250
  • کدهای اختصاصی