loading...
دانلود آهنگ مرتضی رسولی حتی به عادت
بازدید : 189 چهارشنبه 13 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مرتضی رسولی حتی به عادت


دانلود آهنگ جدیدمرتضی رسولی به نام حتی به عادت
دانلود آهنگ جدید و زیبای مرتضی رسولی به نام حتی به عادت با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مرتضی رسولی به نام حتی به عادت متن آهنگ
تکست آهنگ حتی به عادت از مرتضی رسولی
Download New Music By Morteza Rasouli Called Hatta Be Adat
Download New Song By Morteza Rasouli - Hatta Be Adat
With Text And Direct Links
Lyrics Music Morteza Rasouli Hatta Be Adat
متن آهنگ مرتضی رسولی حتی به عادت به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان حتی به عادت و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Morteza Rasouli Adında Hatta Be Adat
Şarkı Sözleri Hatta Be Adat itibaren Morteza Rasouli
şarkı indir Hatta Be Adat - Morteza Rasouli Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Hatta Be Adat - Morteza Rasouli kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مرتضی رسولی به نام حتی به عادت با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مرتضی رسولی به نام حتی به عادت با کیفیت 128

متن آهنگ جدید حتی به عادت - مرتضی رسولی

Yeni şarkı indir Morteza Rasouli Adında Hatta Be Adat

Şarkı Sözleri Hatta Be Adat itibaren Morteza Rasouli



میری ازم دل میبری آروم و کم کم
Beni yavaşça özleyeceksin
هرجا که هستم ماه من یاد تو هستم
Her neredeysem ayı hatırlıyorum
رفتی مرا آتش زدی دنیامو باختم
Beni yaktın ve dünyamı kaybettin
بردی مرا از یاد از کویت نرفتم
Kuveyt'i unutmadım
درگیرم از عشق بیتابم از تنهایی و رسوایی و غم
Yalnızlık, skandal ve üzüntüden aşkı bulmak için mücadele ediyorum
دلگیرم از تو من بی تو در سرسام این عادت شکشتم
Üzgünüm seni bu alışkanlık olmadan bıraktım
من سیرم از من با من مگو از کوره راه سرد ماتم
Benimle doluyum Bana soğuk yol ızgarasından bahsetme
من غرق دردم بامن مگو از طعنه های اشک سردم
Soğuk gözyaşlarının acısına boğuldum
لبخند من جا مانده بر لب هایت اما
Gülüşüm dudaklarında ama
لبخند تو پر میکند تنهاییم را
Gülüşün bizi yalnız dolduruyor
برگرد ازاین تنها دگر چیزی نمانده
Bundan yalnız geri dön
زان مرد بی پروا دگر چیزی نمانده
Pervasız adam için geriye hiçbir şey kalmadı
برق سکوتم بیزارم از فریاد شب های جدایی
Sessiz elektriğim ayrılık gecelerinin çığlıklarından nefret ediyorum
دل خوش به یک موج از خاطرات لحظه های آشنایی
Tanıdık anların hatıra dalgasına zarafet
حتی به عادت من منتظر میمانمت شاید بیایی
Bekleme alışkanlığımda bile gelebilirsin
بی کس ترینم همدرد شب های غم انگیزم کجایی
Sen üzücü gecelerimin en sempatikisin

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 610
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 725
  • بازدید ماه : 1,918
  • بازدید سال : 9,898
  • بازدید کلی : 88,203
  • کدهای اختصاصی