loading...
دانلود آهنگ علیرضا بوستانی عادت کردم
بازدید : 13 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علیرضا بوستانی عادت کردم


دانلود آهنگ جدیدعلیرضا بوستانی به نام عادت کردم
دانلود آهنگ جدید و زیبای علیرضا بوستانی به نام عادت کردم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علیرضا بوستانی به نام عادت کردم متن آهنگ
تکست آهنگ عادت کردم از علیرضا بوستانی
Download New Music By Alireza Boostani Called Adat Kardam
Download New Song By Alireza Boostani - Adat Kardam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Alireza Boostani Adat Kardam
متن آهنگ علیرضا بوستانی عادت کردم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان عادت کردم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Alireza Boostani Adında Adat Kardam
Şarkı Sözleri Adat Kardam itibaren Alireza Boostani
şarkı indir Adat Kardam - Alireza Boostani Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Adat Kardam - Alireza Boostani kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علیرضا بوستانی به نام عادت کردم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علیرضا بوستانی به نام عادت کردم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عادت کردم - علیرضا بوستانی

Yeni şarkı indir Alireza Boostani Adında Adat Kardam

Şarkı Sözleri Adat Kardam itibaren Alireza Boostani



تنها شدم توی تنهاییام
Yalnızlığımda yalnızdım
باور نمیکنم که اینجاییو
Burada olduğuna inanamıyorum
حرف میزنم با عکس خودم
Kendi fotoğrafımla konuşuyorum
چشاتو میبینم تو چشم خودم
Gözlerini kendi gözlerimde görüyorum
عشق من به تو یه بی نهایته
Sana olan aşkım sonsuz
دیدن تو واسه من یه عادته
Seni görmek benim için bir alışkanlık
عادت کردم به اون نگاه خسته
O yorgun görünüme alıştım
زندون تو چشامو رو همه بسته
Mahkum herkesin gözlerini kapattı
_بی تو نمیتونم باور کنم
Sana inanamıyorum
که نیستی و
Sen değilsin ve
چرا چشاتو
Neden gözlerin
رو من بستیو
Kapa çeneni
نفهمیدم چیشد
Ne olduğunu anlamadım
که دل کندیو
Bu Kennedy'nin kalbi
که نیستی
Sen değilsin
بی تو نمیتونم یه ثانیه
Sensiz bir saniye yaşayamam
بمونمو
Bizi izlemeye devam edin
بشینمو
Otur
بمیرمو
Ölüyorum
نمیدونی
Sen bilmiyorsun
که لحظه هام بی‌تو مرده
Anlarım senin için öldü

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 1,377
  • بازدید سال : 9,357
  • بازدید کلی : 87,662
  • کدهای اختصاصی