loading...
دانلود آهنگ حسین بارانی رنگ دریایی
بازدید : 18 چهارشنبه 13 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حسین بارانی رنگ دریایی


دانلود آهنگ جدیدحسین بارانی به نام رنگ دریایی
دانلود آهنگ جدید و زیبای حسین بارانی به نام رنگ دریایی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حسین بارانی به نام رنگ دریایی متن آهنگ
تکست آهنگ رنگ دریایی از حسین بارانی
Download New Music By Hosein Barani Called range daryaei
Download New Song By Hosein Barani - range daryaei
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hosein Barani range daryaei
متن آهنگ حسین بارانی رنگ دریایی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان رنگ دریایی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hosein Barani Adında range daryaei
Şarkı Sözleri range daryaei itibaren Hosein Barani
şarkı indir range daryaei - Hosein Barani Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir range daryaei - Hosein Barani kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حسین بارانی به نام رنگ دریایی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حسین بارانی به نام رنگ دریایی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید رنگ دریایی - حسین بارانی

Yeni şarkı indir Hosein Barani Adında range daryaei

Şarkı Sözleri range daryaei itibaren Hosein Barani



بدجوری دلم یه سفر دوتایی میخواد
Çaresizce çift kişilik bir yolculuk istiyorum
تو باهام میای جون من بگو میای
Benimle geliyorsun, geldiğini söyle
وای چه حالی میده دوتایی با تو که حرفی نداری
Vay canına bir çiftin nasıl söyleyecek bir şeyi yok
توی عشق و عاشقی دلا رو به جاده بدیم
Aşık aşka giden yolu alalım
تا دلم دیدت پسندیدت
Ben seni çok beğendim
بخدا این جوری میخندی من دلم میره
Tanrım, beni böyle güldürüyorsun
آخه مگه داریم مگه هست مثل اون چشمات
Şey, gözlerin var
رنگ دریایی چقدر به این چشا میاد
Ne kadar deniz renginin tadı var
انتخاب اول و آخر قلبم تویی
Kalbimin ilk ve son tercihi
نمیدونی چجوری آروم جونم شدی
Ne kadar sakin olduğunu bilmiyorsun
از خدا ممنونم که تو رو آفرید
Tanrıya şükür beni yarattın
که من عاشق تو بشم عشق اول آخریم
Seni sevmek benim ilk aşkım
با تو همه چی رواله همه چی باحاله
Seninle her şey harika
نمیدونم واقعیه یا نه یه خیاله
Bunun bir fantezi olup olmadığını bilmiyorum
که تو رو دارم آروم و قرارم
Sakinleştiğimi
اینو الان میگم صدبار دیگه میگم دوست دارم
Bunu söylüyorum şimdi yüz kez beğendim
بخدا چه تکی آخرت بانمکی
Allah kahretsin, işte komik olan
روزی صدبار قربونت میرم خودم تکی
Bir gün bekar olacağım
تو بی تکراری مهره ی مار داری
Tekrar tekrar yılanın boncuğu var
میشه بگی مثل خودم تو هم دوسم داری
Sende benden hoşlandığını söyleyebilir misin

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 380
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 494
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 609
  • بازدید ماه : 1,802
  • بازدید سال : 9,782
  • بازدید کلی : 88,087
  • کدهای اختصاصی