loading...
دانلود آهنگ مهیار معمارزاده وابستگی
بازدید : 24 پنجشنبه 14 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهیار معمارزاده وابستگی


دانلود آهنگ جدیدمهیار معمارزاده به نام وابستگی
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهیار معمارزاده به نام وابستگی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهیار معمارزاده به نام وابستگی متن آهنگ
تکست آهنگ وابستگی از مهیار معمارزاده
Download New Music By Mahyar Memarzadeh Called Vabastegi
Download New Song By Mahyar Memarzadeh - Vabastegi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mahyar Memarzadeh Vabastegi
متن آهنگ مهیار معمارزاده وابستگی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان وابستگی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mahyar Memarzadeh Adında Vabastegi
Şarkı Sözleri Vabastegi itibaren Mahyar Memarzadeh
şarkı indir Vabastegi - Mahyar Memarzadeh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Vabastegi - Mahyar Memarzadeh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهیار معمارزاده به نام وابستگی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهیار معمارزاده به نام وابستگی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید وابستگی - مهیار معمارزاده

Yeni şarkı indir Mahyar Memarzadeh Adında Vabastegi

Şarkı Sözleri Vabastegi itibaren Mahyar Memarzadeh



میدونی احساس تو با قلب من جوره
Biliyorsun duygularım kalbimle doğru
وقتی تو پیش منی غم از دلم دوره
Bana geldiğinde kalbimde üzüntü hissediyorum
تو بمون که زندگیمو با تو میسازم
Hayatımı seninle yapmak için bizi izlemeye devam et
من کنار تو گلم خدای احساسم
Senin yanındayım, duygu Tanrım
رنگ دنیامو عوض کردی تو با عشقت
Dünyanızın rengini sevginizle değiştirdiniz
تو بگو چی داری آخه موندم تو چشمت
Bana gözümde ne olduğunu söyle
من به این احساس خوب وابستگی دارم
Bu iyi hislere güveniyorum
وقتی تو خوابی تو رویای تو بیدارم
Rüyasında Uyandığında
دیونه بازی کن همیشه باش پیشم
Çılgın oyna her zaman benimle ol
من عاشقت هستم عاشقترم میشم
Seni seviyorum seni daha çok seviyorum
تو کل دنیامی دلبر زیبامی
Sen güzelliğin tüm dünyası  
تو اوج احساسی همون که میخوامی
İstediğim duygusal zirvede
من همیشه آرزو کردم تورو
Hepinizi hep diledim
خیلی خوشحالم که الان دارمت
Şimdi sahip olduğum için çok mutluyum
من میمونم پیش تو تا ته خط
Sonuna kadar seninle kalacağım
عاشقی کردن واسه تو کارمه
Sana aşık olmak

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 1,520
  • بازدید سال : 9,500
  • بازدید کلی : 87,805
  • کدهای اختصاصی