loading...
دانلود آهنگ لقمان حسین زاده دوست دارم
بازدید : 18 جمعه 15 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ لقمان حسین زاده دوست دارم


دانلود آهنگ جدیدلقمان حسین زاده به نام دوست دارم
دانلود آهنگ جدید و زیبای لقمان حسین زاده به نام دوست دارم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
لقمان حسین زاده به نام دوست دارم متن آهنگ
تکست آهنگ دوست دارم از لقمان حسین زاده
Download New Music By Loghman Hosseinzadeh Called Doset Daram
Download New Song By Loghman Hosseinzadeh - Doset Daram
With Text And Direct Links
Lyrics Music Loghman Hosseinzadeh Doset Daram
متن آهنگ لقمان حسین زاده دوست دارم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دوست دارم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Loghman Hosseinzadeh Adında Doset Daram
Şarkı Sözleri Doset Daram itibaren Loghman Hosseinzadeh
şarkı indir Doset Daram - Loghman Hosseinzadeh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Doset Daram - Loghman Hosseinzadeh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید لقمان حسین زاده به نام دوست دارم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید لقمان حسین زاده به نام دوست دارم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دوست دارم - لقمان حسین زاده

Yeni şarkı indir Loghman Hosseinzadeh Adında Doset Daram

Şarkı Sözleri Doset Daram itibaren Loghman Hosseinzadeh



ای که نگاه مخملیت همیشه تو خیالمه
Ey kadife görünüm her zaman hayal gücünüzde
دوست وارم دوست دارم دوست دارم یه عالمه
Seni seviyorum çok seviyorum
بیا تا باورم بشه ازم تو دل نمیکنی
Hadi inan bana, beni önemsemiyorsun
تو چشم من نگاه بکن بگو فقط مال منی
Bana bak, sadece benimkini söyle
میخوام تا صبح واسه چشات بخونمو کم نیارم
Sabaha kadar okumaya devam etmek istiyorum
تو هم پیشم بشینی و همش بگم دوست دارم
Benimle otur ve seni sevdiğimi söylüyorsun
ای حس خوب زندگی بهانه ی ترانه هام
Ey iyi bir hayat duygusu, şarkımı affedersiniz
آهنگ زندگی من بی تو چه بی رنگه صدام
Sensiz Hayatımın Şarkısı Saddam
ای خاطرات موندنی فرشته ستودنی
Övgü melek hafızasına
تو دنیا تا وقتی زنده ام همیشه تو قلب منی
Sen yaşadığım sürece hep kalbimdesin
بگیرو دستامو ببر به سمت با تو بودنت
Elimi tut ve seninle git
بذار تو خونی دلم پر بشه از عطر تنت
Bırak kalbim kanında parfümle dolu olsun
تو ذهن عاشقم کسی به جز تو سر نمیزنه
Aklımda senden başka kimseyi sevmiyorum
به غیر عشق تو دلم پرنده پر نمیزنه
Aşkın dışında kuşları sevmem

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 689
  • بازدید سال : 8,669
  • بازدید کلی : 86,974
  • کدهای اختصاصی