loading...
دانلود آهنگ مصطفی کمالی لعنت
بازدید : 18 جمعه 15 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مصطفی کمالی لعنت


دانلود آهنگ جدیدمصطفی کمالی به نام لعنت
دانلود آهنگ جدید و زیبای مصطفی کمالی به نام لعنت با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مصطفی کمالی به نام لعنت متن آهنگ
تکست آهنگ لعنت از مصطفی کمالی
Download New Music By Mostafa Kamali Called Lanat
Download New Song By Mostafa Kamali - Lanat
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mostafa Kamali Lanat
متن آهنگ مصطفی کمالی لعنت به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان لعنت و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mostafa Kamali Adında Lanat
Şarkı Sözleri Lanat itibaren Mostafa Kamali
şarkı indir Lanat - Mostafa Kamali Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Lanat - Mostafa Kamali kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مصطفی کمالی به نام لعنت با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مصطفی کمالی به نام لعنت با کیفیت 128

متن آهنگ جدید لعنت - مصطفی کمالی

Yeni şarkı indir Mostafa Kamali Adında Lanat

Şarkı Sözleri Lanat itibaren Mostafa Kamali



این چه بر باران زده حال من بی تو بده
Bana yağmurda ne olduğunu ver
نیستی این شهر شده ماتم کده
Bu üzücü şehirdesin
دل به دریا ها زدم اسمتو فریاد زدم
Sana çığlık attığım denizlere indim
نیستی حتی با خودم هم من بدم
Bana vermiyorsun bile
جانا برگرد کنارم دلشوره دارم
Jana geri dön İyi eğlenceler
من بی قرارم تابی ندارم
Huzursuz değilim
لعنت به این شبا نیستی تو پیش ما
Kahretsin bu gece önümüzde değil
این شهر بی تو ندارد هیچ هوایی
Sensiz bu şehrin havası yok
از تو من بی خبر چشمم مانده به در
Senin kapının farkında değilim
حالم بی تو خراب است پس تو کجایی
Sensiz kırıldım o zaman neredesin
من پریشانم ندیدی یک شب از من دل بریدی
Beni bir gece görmedin için üzgünüm
بی خبر رفتی از این شهر تو به دادم نرسیدی
Şehir dışına çıkmadın onu bana vermedin

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 698
  • بازدید سال : 8,678
  • بازدید کلی : 86,983
  • کدهای اختصاصی