loading...
دانلود آهنگ علی صدیقی من یا من
بازدید : 24 یکشنبه 25 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی صدیقی من یا من


دانلود آهنگ جدیدعلی صدیقی به نام من یا من
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی صدیقی به نام من یا من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علی صدیقی به نام من یا من متن آهنگ
تکست آهنگ من یا من از علی صدیقی
Download New Music By Ali Sedighi Called Man Ya Man
Download New Song By Ali Sedighi - Man Ya Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Sedighi Man Ya Man
متن آهنگ علی صدیقی من یا من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان من یا من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Sedighi Adında Man Ya Man
Şarkı Sözleri Man Ya Man itibaren Ali Sedighi
şarkı indir Man Ya Man - Ali Sedighi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Man Ya Man - Ali Sedighi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علی صدیقی به نام من یا من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی صدیقی به نام من یا من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید من یا من - علی صدیقی

Yeni şarkı indir Ali Sedighi Adında Man Ya Man

Şarkı Sözleri Man Ya Man itibaren Ali Sedighi



حق نداری به کسی دل بدهی الا من
Benden başka kimseye verme hakkın yok
پیش روی تو دو راه است فقط من یا من
Önünüzde iki yol var, sadece ben ya da ben
عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم
Elimi sevmiyorum
که تو هم با دگران خوب شوی هم با من
Benim gibi başkalarına da iyi olmalısın
لااقل عاشق من هم نشدی عاقل باش
En azından bana aşık olmadın
لطفاً آلوده نکن سهم من
Lütfen payımı kirletmeyin
دیر میای و با خاطره ها میمیرم
Geç gel ve hatıralarla öl
بی تو در دورترین نقطه ی دنیا من
Sensiz dünyamın en uzak yerinde
اعتباری به تو و قول و قسم های تو نیست
Size ve sözlerinize kredi verilmez
باورت کرده ام از ساده دلی اما من
Basit bir kalbin olduğuna inanıyorum ama
لطفاً آلوده نکن سهم من حق نداری به کسی دل بدهی الا من
Lütfen payımı kirletmeyin

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 303
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 379
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 494
  • بازدید ماه : 1,687
  • بازدید سال : 9,667
  • بازدید کلی : 87,972
  • کدهای اختصاصی