loading...
دانلود آهنگ سروش بند بارون
بازدید : 32 شنبه 16 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سروش بند بارون


دانلود آهنگ جدیدسروش بند به نام بارون
دانلود آهنگ جدید و زیبای سروش بند به نام بارون با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سروش بند به نام بارون متن آهنگ
تکست آهنگ بارون از سروش بند
Download New Music By Soroosh Band Called Baroon
Download New Song By Soroosh Band - Baroon
With Text And Direct Links
Lyrics Music Soroosh Band Baroon
متن آهنگ سروش بند بارون به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بارون و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Soroosh Band Adında Baroon
Şarkı Sözleri Baroon itibaren Soroosh Band
şarkı indir Baroon - Soroosh Band Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Baroon - Soroosh Band kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سروش بند به نام بارون با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سروش بند به نام بارون با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بارون - سروش بند

Yeni şarkı indir Soroosh Band Adında Baroon

Şarkı Sözleri Baroon itibaren Soroosh Band



بارون که میباره دلم لک میزنه واسه چشات
Yağmur yağdığında kalbim gözlerin için lekelenir
امشب هوای تو منو برده تا اعماق نگات
Bu gece havan beni bakışlarının derinliklerine götürdü
ببین دوباره قلب من درگیره با رویای تو
Gördün mü, kalbim rüyanda tekrar atıyor
تموم زندگیم شده این عشق بی پروای تو
hayatım pervasız aşk sana sonunda.
من موندمو کلی غمت با عطر و بوی پیرهنت
üzüntü Pyrhnt kokusuyla ben Mvndmv  
که میکشه آخر منو ببین
Beni sonunda görebilirsin
من موندمو کلی سوال که بی تو مونده بی جواب
Cevaplanmamış kalan bir soru ile kaldım
که میکشه آخر منو ببین
Beni sonunda görebilirsin
تو رفتی از پیشم ولی هرگز نرفتی از دلم
Beni terk ettin, ama asla kalbimi terk etmedin
من بی تو دستای تو با چه دلی دریا برم
Sensiz denize nasıl gidebilirim?
هرکی که میبینه منو از من میپرسه حالتو
Beni gören herkes bana nasıl olduğumu soruyor
چیزی نمونده واسه من این قلب خستم مال تو
Bu yorgun kalbin için hiçbir şeyim kalmadı

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 987
  • بازدید سال : 7,754
  • بازدید کلی : 86,059
  • کدهای اختصاصی