loading...
دانلود آهنگ حسن رمضانی بیقرارم
بازدید : 13 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حسن رمضانی بیقرارم


دانلود آهنگ جدیدحسن رمضانی به نام بیقرارم
دانلود آهنگ جدید و زیبای حسن رمضانی به نام بیقرارم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حسن رمضانی به نام بیقرارم متن آهنگ
تکست آهنگ بیقرارم از حسن رمضانی
Download New Music By Hasan Ramezani Called Bighararam
Download New Song By Hasan Ramezani - Bighararam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hasan Ramezani Bighararam
متن آهنگ حسن رمضانی بیقرارم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بیقرارم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hasan Ramezani Adında Bighararam
Şarkı Sözleri Bighararam itibaren Hasan Ramezani
şarkı indir Bighararam - Hasan Ramezani Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Bighararam - Hasan Ramezani kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حسن رمضانی به نام بیقرارم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حسن رمضانی به نام بیقرارم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بیقرارم - حسن رمضانی

Yeni şarkı indir Hasan Ramezani Adında Bighararam

Şarkı Sözleri Bighararam itibaren Hasan Ramezani



تو که هستی کنارم چیزی کم ندارم
Benimlesin, daha az bir şeyim yok
قدرتورو میدونم واست بیقرارم
Gücünü biliyorum ve huzursuzum
طرز نگاه کردن تو واسه من جذابه
Bana bakış şeklin büyüleyici
دیگه همه میدونن تورو من میخوامت
Herkes seni sevdiğimi biliyor
دلو دادم بهت آره باز ول شدم جلوی دلت
Sana yürekten verdim evet, kalbini bıraktım
همینو میخواستم شه
İstediğim bu
واسه تو میمیرم من عشقو باتو میبینم من
Senin için öleceğim, bana olan sevgini göreceğim
حس خوب بودنتو به هیچی نه نمیدم من
Senin hakkında hiç iyi hissetmiyorum
تویی حالا با من دیگه شدی یارم
Şimdi benimlesin, yardım et
چه خوبه این هست که بهت گرفتارم
Seni yakalamak ne kadar iyi
چه قدره خوبه خاطرت با من
Hafızan benimle ne kadar iyi
چقدره خوبه که من تورو دارم
Sana sahip olmam ne kadar iyi
اسمت که میاد قلبم میلرزه
Benim adım geldiğinde, kalbim titriyor
بودنت اینجا هست بهترین لحظه
Burada olmak en iyi an

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 498
  • بازدید ماه : 1,691
  • بازدید سال : 9,671
  • بازدید کلی : 87,976
  • کدهای اختصاصی