loading...
دانلود آهنگ علی رهان چشم انتظار
بازدید : 25 شنبه 16 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی رهان چشم انتظار


دانلود آهنگ جدیدعلی رهان به نام چشم انتظار
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی رهان به نام چشم انتظار با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علی رهان به نام چشم انتظار متن آهنگ
تکست آهنگ چشم انتظار از علی رهان
Download New Music By Ali Rahan Called Cheshm Entezar
Download New Song By Ali Rahan - Cheshm Entezar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Rahan Cheshm Entezar
متن آهنگ علی رهان چشم انتظار به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان چشم انتظار و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Rahan Adında Cheshm Entezar
Şarkı Sözleri Cheshm Entezar itibaren Ali Rahan
şarkı indir Cheshm Entezar - Ali Rahan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Cheshm Entezar - Ali Rahan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علی رهان به نام چشم انتظار با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی رهان به نام چشم انتظار با کیفیت 128

متن آهنگ جدید چشم انتظار - علی رهان

Yeni şarkı indir Ali Rahan Adında Cheshm Entezar

Şarkı Sözleri Cheshm Entezar itibaren Ali Rahan



از غمات بیزار از عشق تو بیمار
Hasta aşkının acılarından nefret ediyorum
دل به چشمون تو بستم لحظه ی دیدار
Buluşma anında kalbimi gözlerine kapattım
بیقرارم من آرام ندارم من
Huzursuzum, sakin değilim
تو نشو راضی چون باران ببارم من
Memnun olma çünkü yağmur yağıyor
این نگاهت را روی چو ماهت را
Chou Maht'a bir bakın
تو نگیر از قلب من حال و هوایت را
Ruh halimi kalbimden alma
آرزوهایم بعد از تو میمیرن
Hayallerim senden sonra ölüyor
تو نباشی جاده سرد و نفس گیرن
Soğuk ve nefessiz bir yol olma
من هنوزم عاشق و دیوانه ام جانم
Hala aşığım ve deliyim
رفتیو چشم انتظارت زیر بارانم
Yağmurda gittim ve bekledim
این دلم تنگه کجایی تو کجایی من نمیدانم
Kalbinin nerede olduğunu, nerede olduğunu bilmiyorum
برگرد به من ای یار شیرینم
Bana geri dön canım
جز تو من کسی دیگر نمیبینم
Senden başka kimseyi görmüyorum
عشقت دلم را زیرو رو کرده
Aşkın kalbimi tersine çevirdi
یادت فقط درمان این درده
Sadece bu acıyı tedavi etmeyi unutma

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 1,144
  • بازدید سال : 7,911
  • بازدید کلی : 86,216
  • کدهای اختصاصی