loading...
دانلود آهنگ پازل بند کوتاه بیا
بازدید : 21 پنجشنبه 15 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ پازل بند کوتاه بیا


دانلود آهنگ جدیدپازل بند به نام کوتاه بیا
دانلود آهنگ جدید و زیبای پازل بند به نام کوتاه بیا با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
پازل بند به نام کوتاه بیا متن آهنگ
تکست آهنگ کوتاه بیا از پازل بند
Download New Music By Puzzle Band Called kootah bia
Download New Song By Puzzle Band - kootah bia
With Text And Direct Links
Lyrics Music Puzzle Band kootah bia
متن آهنگ پازل بند کوتاه بیا به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان کوتاه بیا و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Puzzle Band Adında kootah bia
Şarkı Sözleri kootah bia itibaren Puzzle Band
şarkı indir kootah bia - Puzzle Band Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir kootah bia - Puzzle Band kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام کوتاه بیا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام کوتاه بیا با کیفیت 128

متن آهنگ جدید کوتاه بیا - پازل بند

Yeni şarkı indir Puzzle Band Adında kootah bia

Şarkı Sözleri kootah bia itibaren Puzzle Band



تنگه دلم خیلی ولی نمیارم به روت
Kalbim ağrıyor ama anlayamıyorum
مقصر منم لعنت به من بار آخرم بود
Benim hatam en son lanetlendiğim zamandı
که عاشق شدم ولی نبود دست خودم
Aşık oldum ama kendim değildim
طرز نگات برگ برندت بود
Brandt'ın yaprak stiliydi
میتونستم برم خیلی زودتر از این حرفا
Bundan çok daha erken gidebilirdim
نشد راضی دلم اما که دل بکنه
Kalbimden memnun değil ama
بار اولی که ما همو دیدیم دلم رفتو
Birbirimizi ilk gördüğümüzde kalbim kırıldı
باید رد میشدم از تو مثل همه
Herkes gibi senin içinden geçmek zorundaydım
کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا
Kısa gel
کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا
Hadi, böyle bir tane alalım
نشد وسط نکشم حرفتو
Seni ortaya koyamadım
تو یه قفس داری توی قلبتو
Kalbinizde bir kafes var
برعکس تو حالم بده من
Bana tam tersini ver
یه تنه خودم میکشم حبستو
Kendim bir bagaj yapacağım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 362
  • بازدید ماه : 865
  • بازدید سال : 8,845
  • بازدید کلی : 87,150
  • کدهای اختصاصی