loading...
دانلود آهنگ مسعود آریا برگرد
بازدید : 26 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مسعود آریا برگرد


دانلود آهنگ جدیدمسعود آریا به نام برگرد
دانلود آهنگ جدید و زیبای مسعود آریا به نام برگرد با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مسعود آریا به نام برگرد متن آهنگ
تکست آهنگ برگرد از مسعود آریا
Download New Music By Masoud Aria Called bargard
Download New Song By Masoud Aria - bargard
With Text And Direct Links
Lyrics Music Masoud Aria bargard
متن آهنگ مسعود آریا برگرد به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان برگرد و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Masoud Aria Adında bargard
Şarkı Sözleri bargard itibaren Masoud Aria
şarkı indir bargard - Masoud Aria Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir bargard - Masoud Aria kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مسعود آریا به نام برگرد با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مسعود آریا به نام برگرد با کیفیت 128

متن آهنگ جدید برگرد - مسعود آریا

Yeni şarkı indir Masoud Aria Adında bargard

Şarkı Sözleri bargard itibaren Masoud Aria



هنوز به یاد تو شبارو پرسه میزنم
Hala hafızasında geziyorum
تو رفتی نرفته عطرت از رو پیرهنم
Sen gittin, parfümüm gitti
شکایت تورو جز تو من به کی کنم
Senden başka kime şikayet edebilirim?
تو نیستی من دلم به آخه خوش به چی کنم
Sen yapmak istediğim değilsin
برگرد و صبر و قرارم باش
Geri dön ve sabırlı ol
تو دارو هر چه ندارم باش
Tıpta sahip olmadığım şey ol
میمانم پای تو تا جانم تا که بیای
Ben gelene kadar seninle kalacağım
دست از تو نکشیدم دل از تو نبریدم و
Senden vazgeçmedim, senden vazgeçmedim
زندم با غم تنهایی، رفتی بی تو شکسته دلم
Hüzünle yalnızdım, kalbimi kırmadan ayrıldın
نیستی شده خسته دلم از این همه تنهایی
Bütün bu yalnızlıktan sıkılmadın

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 376
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 483
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 598
  • بازدید ماه : 1,791
  • بازدید سال : 9,771
  • بازدید کلی : 88,076
  • کدهای اختصاصی