loading...
دانلود آهنگ شایان ملک عشق من
بازدید : 168 سه شنبه 05 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ شایان ملک عشق من


دانلود آهنگ جدیدشایان ملک به نام عشق من
دانلود آهنگ جدید و زیبای شایان ملک به نام عشق من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
شایان ملک به نام عشق من متن آهنگ
تکست آهنگ عشق من از شایان ملک
Download New Music By Shayan Malek Called Eshghe Man
Download New Song By Shayan Malek - Eshghe Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Shayan Malek Eshghe Man
متن آهنگ شایان ملک عشق من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان عشق من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Shayan Malek Adında Eshghe Man
Şarkı Sözleri Eshghe Man itibaren Shayan Malek
şarkı indir Eshghe Man - Shayan Malek Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Eshghe Man - Shayan Malek kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید شایان ملک به نام عشق من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید شایان ملک به نام عشق من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عشق من - شایان ملک

Yeni şarkı indir Shayan Malek Adında Eshghe Man

Şarkı Sözleri Eshghe Man itibaren Shayan Malek



عشق تویی با چشمات قند توی حرفات به دل میشینه
Şeker gözlerinizle olan sevginiz kelimelerle konuşulur
کار هر روز منه هی دلم لک میزنه تورو ببینه
Bu her gün benim işim ve seni görmeyi özledim
ماه رخ احساسی وقتی روم حساسی دلم میلرزه
Hassas Roma'm sallandığında duygusal ay ışığı
آرزوهات رو چشمم تو نذار از تو بشم جدا یه لحظه
Hayallerimin bir an için senden ayrılmasına izin verme
مثل تو کی میشه عزیز ترین تو قلبم
Senden hoşlanan, kalbimdeki sevgilim
آخه کی جا داره توی رگو تو نبضم
Nabzında kim var?
عاشقی یعنی دنیارو ساختی واسم
Bir sevgili demek sen benim sevgilimsin
مثل من کی میره تا مرز دیونگی
Benim gibi deliliğin sınırına giden
پای تو میمونه تا هرجا که تو بگی
Söylediğin her yerde ayaklarının üzerinde dur
جای تو میجنگه با کل این زندگی
Yeriniz tüm bu yaşamla mücadele ediyor
واسه من عاشقی شده تب نفس هام
Ateşime aşık oldum
چشم مستو برق توی نگام
Elektrik gözüm
بوسه های تند و گیرات
Baharatlı öpücükler
عشق من پا گذاشتی توی دنیای من
Aşkım dünyama ayak bastı
تو خوش اومدی به فردای من
Yarın hoşgeldin
شاه قلب تنهای من
Yalnız kalbimin kralı

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 1,164
  • بازدید سال : 7,931
  • بازدید کلی : 86,236
  • کدهای اختصاصی