loading...
دانلود آهنگ علیرضا مهرانفر با تو
بازدید : 172 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علیرضا مهرانفر با تو


دانلود آهنگ جدیدعلیرضا مهرانفر به نام با تو
دانلود آهنگ جدید و زیبای علیرضا مهرانفر به نام با تو با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علیرضا مهرانفر به نام با تو متن آهنگ
تکست آهنگ با تو از علیرضا مهرانفر
Download New Music By Alireza Mehranfar Called Ba To
Download New Song By Alireza Mehranfar - Ba To
With Text And Direct Links
Lyrics Music Alireza Mehranfar Ba To
متن آهنگ علیرضا مهرانفر با تو به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان با تو و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Alireza Mehranfar Adında Ba To
Şarkı Sözleri Ba To itibaren Alireza Mehranfar
şarkı indir Ba To - Alireza Mehranfar Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Ba To - Alireza Mehranfar kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علیرضا مهرانفر به نام با تو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علیرضا مهرانفر به نام با تو با کیفیت 128

متن آهنگ جدید با تو - علیرضا مهرانفر

Yeni şarkı indir Alireza Mehranfar Adında Ba To

Şarkı Sözleri Ba To itibaren Alireza Mehranfar



شاید تو همون فرشته هستی
Belki sen aynı meleğinsin
که باید بمونه کنار من تا بی نهایت تا بی نهایت
Sonsuza kadar sonsuza kadar benimle kalmalı
حرفات مثل لالایی میمونه واسه من دستات
Kelimeler benim için ninniler gibi
منو آتیش میکشونه میزنم فریاد دل میزنه فریاد
Yanıyorum, bağırıyorum, bağırıyorum
امشب حس من عالیه با تو عشقم
Bu gece seninle harika hissediyorum aşkım
نمیدونه جاتو هیچکس تو بمون با منه دیوونه
Kimsenin seninle kalmayacağını bilmiyor, benim için deli oluyor
دنیا واسه ما دوتا قشنگه
Dünya bizim için iki güzel
دریا منو این دلی که تنگه
Deniz benim kalbim
جز عشق بگو چی باقی میمونه
Aşk hariç, bana ne kaldığını söyle
با تو یه حال خوبی تو دلم دارم
Seninle iyi bir ruh halim var
میخوام که دنیارو نگه دارم محو تماشای تو باشم
Dünyanın kaybolmasını önlemek istiyorum
شادم ازین قفس که با تو ازادم
Seninle bu kafesten kurtulduğum için mutluyum
این که به دستای تو دل دادم
Kalbimi sana verdiğimi
میخوام که دنیای تو باشم
Senin dünyan olmak istiyorum
با تو لحظه به لحظه ام خوبه
Seninle her an iyiyim
حرفاتو فقط به من بگو تو درداتو
Bana neden bahsettiğini söyle
تا رنگی کنم تموم دنیاتو
Tüm dünyayı boyamak için
با من خاطره هات همیشه همراهن
Anılarını hep yanımda bulundur
چشمای تو مرهم دردامن
Gözlerin beni iyileştirir
دستای تو وقتی توو دستامن
Ellerimdeyken ellerin
میگم عشق امشب حس من عالیه با تو
Bu gece aşk diyorum, hislerim seninle harika
عشقم نمیتونه پر کنه جاتو هیچکس
Aşkım kimseyi dolduramaz
تو بمون با منه دیوونه
Benimle delisin

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 379
  • بازدید ماه : 1,572
  • بازدید سال : 9,552
  • بازدید کلی : 87,857
  • کدهای اختصاصی