loading...
دانلود آهنگ هامان من ناامید نیستم
بازدید : 36 یکشنبه 10 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ هامان من ناامید نیستم


دانلود آهنگ جدیدهامان به نام من ناامید نیستم
دانلود آهنگ جدید و زیبای هامان به نام من ناامید نیستم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
هامان به نام من ناامید نیستم متن آهنگ
تکست آهنگ من ناامید نیستم از هامان
Download New Music By Haman Called Man Naomid Nistam
Download New Song By Haman - Man Naomid Nistam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Haman Man Naomid Nistam
متن آهنگ هامان من ناامید نیستم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان من ناامید نیستم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Haman Adında Man Naomid Nistam
Şarkı Sözleri Man Naomid Nistam itibaren Haman
şarkı indir Man Naomid Nistam - Haman Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Man Naomid Nistam - Haman kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید هامان به نام من ناامید نیستم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید هامان به نام من ناامید نیستم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید من ناامید نیستم - هامان

Yeni şarkı indir Haman Adında Man Naomid Nistam

Şarkı Sözleri Man Naomid Nistam itibaren Haman



چند وقته حال و روز من دیگه خوش نیست
Bir süredir günüm artık iyi değil
حال و روز من براش مهم نیست
Bugün benim için önemli değil
هیشکیم دیگه تو زندگیم نیست
Hishkim artık hayatımda değil
یه چند وقته درگیرم با خودم و
Bir süredir kendimle ilgileniyorum
به آدمایی که دلمو دادم خوب جواب خوبیامو دادن
İyi cevap verdiğim insanlar
من ناامید نیستم یه کمی افسردم
Hayal kırıklığına uğramadım, biraz depresyondayım
من از تموم شهر یه جوری زخم خوردم
Tüm kasabada yaralandım
من ناامید نیستم
Hayal kırıklığına uğramadım
من ناامید نیستم هنوز امید دارم
Hayal kırıklığına uğramadım hala umudum var
منم تو آسمونم هنوز خدایی دارم
Gökyüzümde hala bir tanrım var
که میشنوه صدامو میگیره دستامو میگم دوست دارم
Seni sevdiğimi söylediğini duyuyorum
میبینه اشکامو
Görüşürüz gözyaşı
شعر آهنگ هامان من ناامید نیستم
Haman şarkı sözleri hayal kırıklığına değil
هیچ وقت نشد بگم چطور حال من
Nasıl olduğumu asla söyleyemedim
هیچ وقت نشد بشه راحت خیال من
Aklıma hiç gelmedi
چی شد چرا نشد هیشکی
Ne oldu?
همراه من من با تموم این روزای
Beni bu güne götür
لعنتی آدمای عاشق و عشقای
Lanet olsun sevgilisi ve sevgilisi
ساعتی کنار اومدم نه به این راحتی
Kolayca değil bir saatliğine gittim
من ناامید نیستم یه کمی افسردم
Hayal kırıklığına uğramadım, biraz depresyondayım
من ناامید نیستم
Hayal kırıklığına uğramadım
دانلود آهنگ هامان من ناامید نیستم
İndir Haman Man Hayal Kırık Değilim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 321
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 436
  • بازدید ماه : 1,629
  • بازدید سال : 9,609
  • بازدید کلی : 87,914
  • کدهای اختصاصی