loading...
دانلود آهنگ وحید حسین پور دوست دارم
بازدید : 109 چهارشنبه 20 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ وحید حسین پور دوست دارم


دانلود آهنگ جدیدوحید حسین پور به نام دوست دارم
دانلود آهنگ جدید و زیبای وحید حسین پور به نام دوست دارم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
وحید حسین پور به نام دوست دارم متن آهنگ
تکست آهنگ دوست دارم از وحید حسین پور
Download New Music By Vahid Hossein Pour Called Dooset Daram
Download New Song By Vahid Hossein Pour - Dooset Daram
With Text And Direct Links
Lyrics Music Vahid Hossein Pour Dooset Daram
متن آهنگ وحید حسین پور دوست دارم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دوست دارم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Vahid Hossein Pour Adında Dooset Daram
Şarkı Sözleri Dooset Daram itibaren Vahid Hossein Pour
şarkı indir Dooset Daram - Vahid Hossein Pour Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Dooset Daram - Vahid Hossein Pour kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید وحید حسین پور به نام دوست دارم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید وحید حسین پور به نام دوست دارم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دوست دارم - وحید حسین پور

Yeni şarkı indir Vahid Hossein Pour Adında Dooset Daram

Şarkı Sözleri Dooset Daram itibaren Vahid Hossein Pour



خوشبختی یعنی اینکه تو هشتی در کنارم
Mutluluk yanımda olmak demektir
خوشبختی یعنی اینکه هر لحظه تورو دارم
Mutluluk sana her zaman sahip olduğum anlamına gelir
با من وقتی میخندی هر لحظه پر عشقم
Benimle güldüğünde seni her an seviyorum
خوشبختی یعنی اینکه چشمای تورو دارم
Mutluluk gözlerine sahip olmak demektir
دوست دارم آخه دنیای منی
Dünyamı seviyorum
دوست دارم خوابو رویای منی
Hayalimi hayal etmeyi severim
دوست دارم تو دلیل زندگیمی
Seni hayatım yüzünden seviyorum
دوست دارم به تو وابسته شدم
Sana güvenmek istiyorum
دوست دارم به تو دلبسته شدم
Sana bağlı olmayı çok isterim
دوست دارم تو تموم زندگیمی
Seni tüm hayatım boyunca seviyorum
یک لحظه که نباشی بی تو دلم میگیره
Sensiz bir an seni özlüyorum
عشقم کنار من باش چشمات چه بی نظیره
Aşkım, benimle ol, gözlerin ne kadar eşsiz
با تو چه خوبه حالم با تو همش تو رویام
Seninle ne kadar iyiyim, hepinizle rüya görüyorum
غیر از چشای نازت عشقم چیزی نمیخوام
Sevgimin tatlı tadı dışında hiçbir şey istemiyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 339
  • بازدید ماه : 842
  • بازدید سال : 8,822
  • بازدید کلی : 87,127
  • کدهای اختصاصی