loading...
دانلود آهنگ مهربد فراموشی
بازدید : 15 شنبه 16 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهربد فراموشی


دانلود آهنگ جدیدمهربد به نام فراموشی
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهربد به نام فراموشی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهربد به نام فراموشی متن آهنگ
تکست آهنگ فراموشی از مهربد
Download New Music By Mehrbod Called Faramooshi
Download New Song By Mehrbod - Faramooshi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehrbod Faramooshi
متن آهنگ مهربد فراموشی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان فراموشی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mehrbod Adında Faramooshi
Şarkı Sözleri Faramooshi itibaren Mehrbod
şarkı indir Faramooshi - Mehrbod Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Faramooshi - Mehrbod kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهربد به نام فراموشی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهربد به نام فراموشی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید فراموشی - مهربد

Yeni şarkı indir Mehrbod Adında Faramooshi

Şarkı Sözleri Faramooshi itibaren Mehrbod



کی بهت گفته فراموش میکنم خاطره هاتو؟
Anılarını unuttuğumu kim söyledi?
کی بهت گفته یکی دیگه میاد پر کنه جاتو؟
Kim sana seni doldurmaya geleceğini kim söyledi?
من تو حسرت تماشای تو چند ساله مریضم
Seni yıllardır izlemekten bıktım
جای تو خالیه تو تک تک لحظه هام عزیزم
Yerin her an boş, canım
عزیزم
sevgilim
کجایی
Sen nerdesin  
من دیوونه دارم بی تو میمیرم
Sensiz ölmek için deliyim
هنوز عطرتو از این خونه میگیرم
Hala bu evi kokluyorum
تو نباشی آسمون رنگ غروبه
Gün batımı gökyüzünün rengi değilsin
من دارم بارونو تنهایی میبینم
Yağmuru yalnız görüyorum
شبُ تا صبح بی تو تنهایی میشینم
Sensiz geceden sabaha yalnız oturuyorum
حال زندگیم فقط پیش تو خوبه
Şimdi hayatım sadece senin için iyi
من فراموشی ندارم، پرِ احساس تو بودم
Unutmayacağım, hislerinle doluydum
وقتی پرپر شده بودی، پر پرواز تو بودم
Dolu olduğunda seninle doluydum
حال امروزمو دیدی من همیشه بی تو اینم
Şimdi beni bugün görüyorsun, her zaman sensizim
آخه هر جا رو میگردم نمیشه تو رو ببینم
Oh, nereye gidersem gideyim, seni göremiyorum
ببینم
Bir bakayım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 427
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 542
  • بازدید ماه : 1,735
  • بازدید سال : 9,715
  • بازدید کلی : 88,020
  • کدهای اختصاصی