loading...
دانلود آهنگ رامین میرمعنایی سروناز
بازدید : 19 چهارشنبه 20 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ رامین میرمعنایی سروناز


دانلود آهنگ جدیدرامین میرمعنایی به نام سروناز
دانلود آهنگ جدید و زیبای رامین میرمعنایی به نام سروناز با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رامین میرمعنایی به نام سروناز متن آهنگ
تکست آهنگ سروناز از رامین میرمعنایی
Download New Music By Ramin Mirmanae Called Sarvenaz
Download New Song By Ramin Mirmanae - Sarvenaz
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ramin Mirmanae Sarvenaz
متن آهنگ رامین میرمعنایی سروناز به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان سروناز و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ramin Mirmanae Adında Sarvenaz
Şarkı Sözleri Sarvenaz itibaren Ramin Mirmanae
şarkı indir Sarvenaz - Ramin Mirmanae Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Sarvenaz - Ramin Mirmanae kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رامین میرمعنایی به نام سروناز با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رامین میرمعنایی به نام سروناز با کیفیت 128

متن آهنگ جدید سروناز - رامین میرمعنایی

Yeni şarkı indir Ramin Mirmanae Adında Sarvenaz

Şarkı Sözleri Sarvenaz itibaren Ramin Mirmanae



دل بر مه روی من ای گل خوشبوی من
Kalbim beni atıyor, güzel kokulu çiçeğim
کو نظر بر سوی من ای سرو نازم
Bana bakma efendim
هستی من هست توست
Sen benim
قلب من در دست توست
Kalbim senin ellerinde
بی بهانه دست توست ای سرونازم
Mazeret olmadan elini sıkıyorum
ای دلیل خواهشم ساحل آرامشم
O sebep, lütfen kumsalımı sakinleştir
چشم تو دریایی ام کرد
Gözlerin beni deniz yaptı
شده ام پابند تو غرق در لبخند تو
Gülüşüne dalmışım
عشق تو شیدایی ام کرد
Aşkın beni kızdırdı
میدرخشی همچو میاه
Böyle parlıyorsun
درشب سار دلم سر و سمان دلم توی تو عشقم
Geceleri kalbim dolu ve kalbim sevgi dolu
محرم اسرار من عشق بی تکرار من
Muharrem Sırlarım Eşsiz Aşkım
همه ی افکار من تویی تو عشقم
Bütün düşüncelerim senin üstünde aşkım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 989
  • بازدید سال : 7,756
  • بازدید کلی : 86,061
  • کدهای اختصاصی