loading...
دانلود آهنگ معین آزوغ رکب
بازدید : 17 پنجشنبه 21 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ معین آزوغ رکب


دانلود آهنگ جدیدمعین آزوغ به نام رکب
دانلود آهنگ جدید و زیبای معین آزوغ به نام رکب با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
معین آزوغ به نام رکب متن آهنگ
تکست آهنگ رکب از معین آزوغ
Download New Music By Moin Azough Called rakab
Download New Song By Moin Azough - rakab
With Text And Direct Links
Lyrics Music Moin Azough rakab
متن آهنگ معین آزوغ رکب به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان رکب و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Moin Azough Adında rakab
Şarkı Sözleri rakab itibaren Moin Azough
şarkı indir rakab - Moin Azough Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir rakab - Moin Azough kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید معین آزوغ به نام رکب با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید معین آزوغ به نام رکب با کیفیت 128

متن آهنگ جدید رکب - معین آزوغ

Yeni şarkı indir Moin Azough Adında rakab

Şarkı Sözleri rakab itibaren Moin Azough



ركب خورد این دل دیوونه سادم ازش ترک خورد
Binici Saddam'ın bu çılgın kalbini yedi
رفتش اونكه واسه موندن پیش من قسم خورد
O gitti ve kalmak için bana yemin etti
اون تموم قلب و احساس منو ازم برد
Bütün kalbimi ve hislerimi aldı
اون همه كسم بود آخرش رابطمون به ته رسید چقدر زود
Tüm sahip olduğum buydu, ilişkimizin sonu sona erdi.
اون كه زیر پا لهش كردی آخه دلم بود
Ayak altında ezdiğin kalbimdi
من كه كم نارو نخورده بود دلم تو هم روش
Kalbim kırılmıştı çünkü fazla yemedim
بارون كه میباره دلم سمت تو پر میكشه
Yağmur yağdığında kalbim seninle dolar
آخر یه روز چشمای تو به جنونم میكشه
Bir gün gözlerin delirecek
فكرم همش پیش توئه تو اوج روزای خرابم
Sanırım harap günlerimin zirvesindeyim önünüzde
گفتم كه با عشق جمله بسازیم
Sevgiyle bir cümle yapalım dedim
قلب تو اما پیچید به بازی
Kalbiniz oyuna döndü
تویه خیالم ازت چی ساخته بودم
Senden ne yaptığımı merak ediyorum
تقصیر تو نیست من ساده بودم
Bu senin hatan değil, ben basittim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 406
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 536
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 651
  • بازدید ماه : 1,844
  • بازدید سال : 9,824
  • بازدید کلی : 88,129
  • کدهای اختصاصی