loading...
دانلود آهنگ سامیار سعیدی چقدر نابی
بازدید : 17 جمعه 01 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سامیار سعیدی چقدر نابی


دانلود آهنگ جدیدسامیار سعیدی به نام چقدر نابی
دانلود آهنگ جدید و زیبای سامیار سعیدی به نام چقدر نابی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سامیار سعیدی به نام چقدر نابی متن آهنگ
تکست آهنگ چقدر نابی از سامیار سعیدی
Download New Music By Samiyar Saeedi Called chehadr naabi
Download New Song By Samiyar Saeedi - chehadr naabi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Samiyar Saeedi chehadr naabi
متن آهنگ سامیار سعیدی چقدر نابی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان چقدر نابی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Samiyar Saeedi Adında chehadr naabi
Şarkı Sözleri chehadr naabi itibaren Samiyar Saeedi
şarkı indir chehadr naabi - Samiyar Saeedi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir chehadr naabi - Samiyar Saeedi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سامیار سعیدی به نام چقدر نابی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سامیار سعیدی به نام چقدر نابی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید چقدر نابی - سامیار سعیدی

Yeni şarkı indir Samiyar Saeedi Adında chehadr naabi

Şarkı Sözleri chehadr naabi itibaren Samiyar Saeedi



منم مثل تو دیوونم اصلا بی تو نمیتونم
Senin gibi deliyim, sensiz yapamam
بخوای جونم واست میدم
Sana hayatımı vereceğim
من عشقو با تو فهمیدم
Sana olan aşkını anladım
فقط پیش تو فهمیدم
Sadece senden önce öğrendim
منو دریاب که دریایی چه موج موی زیبایی
Menü Hangi denizin ne güzel bir saç dalgası olduğunu öğrenin
دلم میخواد که توو دریای چشمای تو
Seni gözlerinin denizinde istiyorum
من غرق شم عجب حالت جذابی
Büyüleyici zihin halinden çok etkilendim
دلم میخواد دستاتو بگیرم
Ellerini almak istiyorum
من هیچ جایی بدون تو نمیرم
Sensiz hiçbir yere gitmiyorum
تو جذابی چقد نابی عزیزم
Çok tatlısın bebeğim
تو مروارید کمیابی عزیزم
Sen nadir bir inci bebeğimsin
توی یه نوری که جهانم با تو میشه دیدنی تر
Dünyamı senin için daha görünür yapan bir ışıkta
هرچی میگذره کنارت حاب من هی میشه بهتر
Siz ilerledikçe, baloncuğum iyileşir
تو عجب چشمایی داری که دلم بد مبتلاست بهت
Kötü gözlerimin olup olmadığını merak ediyorsun
من دئلم میخواد همیشه تو به من باشه حواست
Her zaman benim için orada olmanı istiyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 435
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 585
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 700
  • بازدید ماه : 1,893
  • بازدید سال : 9,873
  • بازدید کلی : 88,178
  • کدهای اختصاصی