loading...
دانلود آهنگ محمد معین برمیگردی
بازدید : 16 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد معین برمیگردی


دانلود آهنگ جدیدمحمد معین به نام برمیگردی
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد معین به نام برمیگردی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد معین به نام برمیگردی متن آهنگ
تکست آهنگ برمیگردی از محمد معین
Download New Music By Mohammade Moein Called barmigardi
Download New Song By Mohammade Moein - barmigardi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammade Moein barmigardi
متن آهنگ محمد معین برمیگردی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان برمیگردی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammade Moein Adında barmigardi
Şarkı Sözleri barmigardi itibaren Mohammade Moein
şarkı indir barmigardi - Mohammade Moein Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir barmigardi - Mohammade Moein kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد معین به نام برمیگردی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد معین به نام برمیگردی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید برمیگردی - محمد معین

Yeni şarkı indir Mohammade Moein Adında barmigardi

Şarkı Sözleri barmigardi itibaren Mohammade Moein



چه بدی دیدی از من چه خطایی کردم که رنجیدی از من
Bana ne yazık oldu, ne hata yaptın
تو نه تنها چیزی نفهمیدی از من
Sadece beni anlamıyorsun
غصه ام را هرگز نپرسیدی از من عشق من
Bana asla kederimi sormadın aşkım
ساده رفتی گفتی این عشق از چشمت افتاده رفتی
Basit oldun, bu aşkı gözden kaybettiğini söyledin
در آغوش غمگین این جاده رفتی
Bu yolun üzücü kucağına gittin
چه کسی را دیدی و دلداده رفتی عشق من
Aşkımı kimi gördün ve sevdin?
برمیگردی پیش مرد دیووانه ات برمیگردی
Deli adamına geri dön
تو به گرمای خانه ات برمیگردی
Evinizin sıcaklığına dönersiniz
وقتی از او چیزی ندیدی جز سردی برگرد
Ondan bir şey göremediğiniz zaman, geri dönün
مردم از انتظار پنجه ام در گیسو پریشانی تو
İnsanlar senin perişan saçlarında pençemi bekliyor
بوسه هایم بر روی پیشانی تو
Alnındaki öpücüklerim
تو بیا که جانم شد ارزانی تو مردم از انتظار
Sen gel, hayatım ucuz, sen insanlar bekliyorsun
به چه امیدی باید باشم جز امید دیدار تو
Ziyaret umudundan başka ne umudum olmalı?
چه رویایی شیرین تر از خیال بودنم کنار تو
Senin yanında olmaktan daha tatlı bir rüya
ببین که من آماده ام که
Hazır olduğumu görün
نیم از عمرم را هم بدهم با من باشی
Bana hayatımın yarısını ver ve benimle ol
نمیدانی از این دوری چه بر من گذشته بانو
Bu mesafeden bana ne olduğunu bilmiyorsun, hanımefendi
چه شب ها میان هق هق نفس برنگشته بانو
Hangi geceleri aklına dönmedin bayan?
حرارتی در دل هست که سوزانده همه جان مرا استخوان مرا
Kalbimde tüm kemiğimi yakan bir sıcaklık var

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 1,478
  • بازدید سال : 9,458
  • بازدید کلی : 87,763
  • کدهای اختصاصی